Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Et lån på 6 millioner, inntekt 1.450 mill og leieinntekter på 7000kr. Lån vil da være på ca. 24.000kr i mnd og vi har utbetalt ca 70.000kr og en mnd i året utbetalt 150.000kr. Anonymkode: f8d6c...fb5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Hver gang renta går opp kan du plusse på en tusenlapp eller mer på de 24000,- Orker dere virkelig å bo dere ihjel!? Anonymkode: 91433...478
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hver gang renta går opp kan du plusse på en tusenlapp eller mer på de 24000,- Orker dere virkelig å bo dere ihjel!? Anonymkode: 91433...478 Vi skal ha fastrente. Anonymkode: f8d6c...fb5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hver gang renta går opp kan du plusse på en tusenlapp eller mer på de 24000,- Orker dere virkelig å bo dere ihjel!? Anonymkode: 91433...478 Jeg tenker på at kommunale avgifter, forsikringer, vedlikehold, eiendomsskatt + + ikke er bakt inn i regnskapet ditt. Anonymkode: 91433...478
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker på at kommunale avgifter, forsikringer, vedlikehold, eiendomsskatt + + ikke er bakt inn i regnskapet ditt. Anonymkode: 91433...478 Vi sitter igjen etter lån med ca 46.000kr som skal gå til andre utgifter, mat, etc. Anonymkode: f8d6c...fb5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi sitter igjen etter lån med ca 46.000kr som skal gå til andre utgifter, mat, etc. Anonymkode: f8d6c...fb5 Hvor mange barn har dere? Anonymkode: 91433...478
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #7 Skrevet 22. september 2019 Hvis dere ikke greier det, så er dere ikke flinke med økonomi!! Anonymkode: f72c3...92b
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #8 Skrevet 22. september 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor mange barn har dere? Anonymkode: 91433...478 To barn. Ett i bhg, en på barneskole, ikke SFO. Anonymkode: f8d6c...fb5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #9 Skrevet 22. september 2019 Jeg hadde ikke vurdert det engang.. 6 millioner i lån på såpass lav inntekt!? Jeg hadde ikke fått sove om natta. Anonymkode: 91433...478
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #10 Skrevet 22. september 2019 Vi har lignende økonomi, og det går veldig fint. Klarer alltid å spare en del tusen hver måned. Vi betaler ca 26000 kr i samlet lån (boliglån og studielån) og har ca 65000 utbetalt, ingen leieinntekter her. Anonymkode: b48b8...91b
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #11 Skrevet 22. september 2019 Det går helt fint! Vi har 6 mill i lån, 1,4 mill i inntekt, aksjeutbytte på ca. 100 000 - 300 000 kr i året og utleidel som drar inn 11 000 kr i mnd. Vi håndterte også lånet fint med samlet inntekt på 1 mill. Man får jo også lavere skatt med med mye renteutgifter. Reelt betaler vi dermed bare rundt 11 000 kr i mnd selv på lånet (- for utleie og renter), noe som ikke er mye når en har utbetalt litt under 80 000 kr i mnd. Anonymkode: 0c85d...d0c
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #12 Skrevet 22. september 2019 Det kommer vel helt an på hvilke andre utgifter dere har? Billån, studielån, ev andre lån, forsikringer, barnehage etc etc, og hvor mye disse utgiftene er på totalt Anonymkode: 97246...553
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #13 Skrevet 22. september 2019 Høres helt OK ut Anonymkode: 29eb1...a79
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #14 Skrevet 22. september 2019 Ja, det tror jeg går helt fint👍 Anonymkode: 263b1...01f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #15 Skrevet 22. september 2019 Vi har 1.4 i inntekt og 7000 per mnd i inntekt for utleie. Vårt lån er på 4 mill og vi har to barn. Mer lån hadde jeg ikke orket. Syns ikke vi har mer penger enn vi trenger. Anonymkode: a4f4f...446
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #16 Skrevet 22. september 2019 Vi har 1.6 inn til sammen, lån på ca 3 (hus og biler). Hadde ALDRI vurdert å doble lånet. Men vi liker å leve godt, reise osv. Anonymkode: e99ea...d8b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #17 Skrevet 23. september 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Det går helt fint! Vi har 6 mill i lån, 1,4 mill i inntekt, aksjeutbytte på ca. 100 000 - 300 000 kr i året og utleidel som drar inn 11 000 kr i mnd. Vi håndterte også lånet fint med samlet inntekt på 1 mill. Man får jo også lavere skatt med med mye renteutgifter. Reelt betaler vi dermed bare rundt 11 000 kr i mnd selv på lånet (- for utleie og renter), noe som ikke er mye når en har utbetalt litt under 80 000 kr i mnd. Anonymkode: 0c85d...d0c Men dere har jo en helt annen økonomi enn HI. Går ikke an å sammenligne. Anonymkode: 91433...478
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå