Gå til innhold

10-åring og barbere legger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Datteren min på 10 år kom ned i dag og spurte om det var mulig å ta bort hårene på leggene sine. Hun sier at hun synes de kiler så mye og at det er plagsomt om natten. Hun har en del hår på leggene, men de er foreløpig fortsatt lyse og myke, ikke mørke og stivere slik som mine blir. Jeg prøvde å forklare at det går an å barbere dem bort, og viste mine nybarberte legger, men at det er skikkelig stress og ikke noe jeg anbefaler nå som hun er så liten. Men er det egentlig innafor dersom hun absolutt vil? Jeg har ikke en gang tenkt på at det skulle være et tema på flere år enda.

Anonymkode: 963c4...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forklar henne at hvis hun tror hårene er irriterende nå, så skal hun bare se hva som skjer når hun barberer dem. Harde, spisse små hår som stikker er mye verre enn litt dun som kiler. 

Hun kan vente!

Anonymkode: c3b99...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forklar henne at hvis hun tror hårene er irriterende nå, så skal hun bare se hva som skjer når hun barberer dem. Harde, spisse små hår som stikker er mye verre enn litt dun som kiler. 

Hun kan vente!

Anonymkode: c3b99...b8f

Ja, det var det jeg gjorde. Forklarte at det er stress å begynne med barbering og hvorfor. Hun ble ikke neveverdig avskrekket. Jeg synes jo det er unødvendig nå, men samtidig er det jo ikke noe stort problem for meg dersom hun begynner med det.

HI

Anonymkode: 963c4...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett igang en trend med å barbere leggene når de er 10 (!!) år. Si nei. Hun skjønner jo ikke rekkevidden av at man må barbere nærmest hver eneste dag for at det ikke skal stikke. 

Anonymkode: 1d92c...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...