Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Noen som har feiling på Chromecast? Jeg spiller av filmer fra viaplay til Chromecast og til TV. Så lang skjønner jeg. Men jeg vil ikke ha lyd fra film på TV men gjennom mobil sånn at jeg kan bruke headsett med Bluetooth på mobil. Er det mulig? Anonymkode: ae086...3eb
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 *peiling 🤣 Anonymkode: ae086...3eb
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 Lyden og filmen kommer i ei "pakke", så jeg tror ikke det vil være mulig. Du kan selvfølgelig mute tv, men om du caster fra mobilen, så caster du alt. En mulighet kan kanskje vært å skaffe en bluetooth-adapter til tv, men det kommer jo veldig an på hva slags tv du har, og så koble deg til med headsettet ditt. Anonymkode: e4fd8...789
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Det går ikke, men du har kanskje utgang til hodetelefoner på tv'n? Anonymkode: b071a...993
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå