Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Gutten i huset mener ALLE andre får lov og spille GTA. Vi er strenge og siger nei 😳 Anonymkode: 424f3...3ac
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Min spiller fiolin og håndball, men det var kanskje ikke det du mente. 😁 Anonymkode: 32e85...c6d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 The sims på pc'en og slagverk på musikkskolen. Ser ikke helt at det er galt med litt videospill, så lenge de ikke sitter dagen lang foran skjermen. Anonymkode: 102f8...ca0
tante grusom master of law Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Vår spiller minecraft og fortnite. Han får ikke spille GTA som har 18 års grense. Han maser ikke om det heller.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 Jeg har sagt at jeg ikke vil ha gta i hus, om de absolutt vil ha det får de kjøpe det når de flytter hjemmefra 😉 Guttene mine er 15 og 18 år og de har selvfølgelig spilt gta hos venner, de har sett klipp fra det på YouTube osv, men de har det ikke selv. De spiller stort sett noen strategispill som de spiller sammen med venner på nett. En del skyting og kriging er det, men ikke helt hjernedød nedskyting av politi og gamle damer som i gta. Anonymkode: b34a4...29a
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 Nå er det Super Mario som er stas hos 14åringen. Vennene sitter i hvert sitt hus og spiller, snakker med hverandre over mobil eller pc. Jeg syns det er veldig gøy, men min 14 åring syns det er fryktelig teit, for vennene hennes spør meg hvordan de skal få tak i den og den mynten og jeg kan svare. Jeg har fått forbud å spille dette når ungene er hjemme, jeg lærer de vist for mange stygge ord så jeg får litt abstinenser når hu spiller. Minecraft har de også spilt litt i den siste tiden. De andre spillene de har spilt er de lei av så de har pause derfra. De har faktisk vært mest ute siden i våres, men nå trekker de nok inn på dataen igjen tenker jeg ettersom været endrer seg. Blir nok limt til dataen frem til snøen kommer og de forsvinner ut igjen. Anonymkode: 1a635...e76
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #7 Skrevet 22. september 2019 Han spiller FIFA, Minecraft, Roblox og litt Fortnite og Stormworks: build and rescue. Han har ikke lov til å spille spill som GTA og CoD. Har sagt at slike spill ikke skal inn i huset her, så det får han ikke spille hjemme etter han fyller 18 heller. «Alle» spiller ikke disse spillene. Noen er nok mer riktig. Anonymkode: be5ed...79e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #8 Skrevet 23. september 2019 On 9/22/2019 at 7:23 AM, Anonym bruker said: Gutten i huset mener ALLE andre får lov og spille GTA. Vi er strenge og siger nei 😳 Anonymkode: 424f3...3ac min er 14 år og spiller mest fornite og fifa, får lov til 16 års grense max,men ikke Gta her heller, dere er ikke strenge Anonymkode: 32f2c...012
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #9 Skrevet 23. september 2019 13,5, spiller fortnite og minecraft. GTA er helt uaktuelt, og det har aldri vært spørsmål om det heller. Vi holder oss stort sett til aldersgrenser, hvis han vil spille det når han et 18 har jeg ikke tenkt å forby det. Men jeg kommer nok til å si min mening da også. Anonymkode: 5c463...859
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #10 Skrevet 23. september 2019 Straks 14. Får ikke spille høyere enn 13-års grense spill, jeg har spilt CoD, GTA osv, og det er ikke barnespill. Er en grunn til at de har 18-års grense! Anonymkode: 11133...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå