Gå til innhold

Hva er en god søndag for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

☀️😊🌸

Anonymkode: 94379...e9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sove lenge, nyte god kaffe, spise rolig brunsj, ha god tid. Ingen dugnad eller jobb, besøke mor, spise middag på restaurant. Lavt tempo. 

Skjer sjelden. 

Anonymkode: 81784...0d1

Skrevet

Våkne uthvilt. God frokost. En lang fjelltur med god niste og hyggelig selskap. Komme hjem til et langtidsstekt lammelår og ferdig oppkuttede rotgrønnsaker, sette på saus, sette rotgrønnsakene i ovnen. Hoppe i dusjen. Spise. Slenge seg på sofaen, i en god armkrok og et glass vin. Se en film, eller bare legge seg og ha god sex.

Husker ikke sist...

Anonymkode: 7c1a5...056

Skrevet

Kommer litt an på, i dag/morgen er jeg fyllesyk, så da vil jeg nok bare ligge i senga å se på tv, og onanere hele dagen🙈

Anonymkode: 34760...29f

Skrevet

Så en god søndag er uten barn for dere som skriver her?

Anonymkode: 6c753...dd0

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De har flyttet ut, så ja... 

Anonymkode: 34760...29f

Skrevet

En god søndag er en dag helt uten stress. Bare ro og kos. Gjerne ligge lenge i senga, ha masse rolig deilig sex. Vandre naken rundt i huset, lage litt mat, ta med til senga, og ha enda mer sex etterpå. Kan godt ta en lang søndagstur i skogen. Planlegge en god middag, og så tidlig til sengs igjen, for enda mer sex. Bare kos på søndag, det er best!

Anonymkode: dabb9...116

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, mitt svar omfatter også ungene. To svært aktive tenåringer. For deres vedkommende kan jeg bytte ut kaffe med kakao, dugnad byttes ut med kamp/renn/løp. Dessuten besøke bestemor, min mor. 

Anonymkode: 81784...0d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...