Gå til innhold

Ville dere ha gitt 16-14000 kr for en brukt sofa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri i verden!!

Anonymkode: 22729...7e9

Skrevet

https://fagmobler.no/stue/sofa/3-seter-sofa/bradford-4-seter

Jeg har 2 av denne. Sliter mye med smerter, så lav sofa utgår. Hjørnet ble svært lite brukt i vår forrige sofa, og sjeselong er nesten bare i veien (skaper 2 hjørner). Derfor har jeg måtte droppe det som er in og gått for fornuftig sofa. Dessuten har den martindale på 100000, så den tåler en del. 

Ville aldri betalt mer enn 10.000 for den der. Hadde sitter langt inne det også. Tanken på promping og at andre kan ha hatt seg på sofaen, hadde gjort så jeg hadde måtte rense den uansett. Er for gjenbruk, men sofa og madrass er litt vanskelig. 

Anonymkode: 3e506...d13

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

https://fagmobler.no/stue/sofa/3-seter-sofa/bradford-4-seter

Jeg har 2 av denne. Sliter mye med smerter, så lav sofa utgår. Hjørnet ble svært lite brukt i vår forrige sofa, og sjeselong er nesten bare i veien (skaper 2 hjørner). Derfor har jeg måtte droppe det som er in og gått for fornuftig sofa. Dessuten har den martindale på 100000, så den tåler en del. 

Ville aldri betalt mer enn 10.000 for den der. Hadde sitter langt inne det også. Tanken på promping og at andre kan ha hatt seg på sofaen, hadde gjort så jeg hadde måtte rense den uansett. Er for gjenbruk, men sofa og madrass er litt vanskelig. 

Haha. Hvis du er på besøk hos folk tør du ikke sitte i sofaen da? Tenk om noen har prompet eller hatt seg i den? Tenk om de har kjøpt den brukt? Eller noen har hatt seg på kjøkkenbenken eller bordet hos noen du spiser middag hos 🤣

Anonymkode: da19d...260

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Haha. Hvis du er på besøk hos folk tør du ikke sitte i sofaen da? Tenk om noen har prompet eller hatt seg i den? Tenk om de har kjøpt den brukt? Eller noen har hatt seg på kjøkkenbenken eller bordet hos noen du spiser middag hos 🤣

Anonymkode: da19d...260

Ikje set samme. I min sofa kan jeg ligge med fjeset i puta. Hos andre gjør jeg ikke det. 

Skrevet

Kjøper ikke brukte stoffmøbler. 

Skrevet

Dette var en digg sofa. Hadde ikke brydd meg om jeg måtte betale kr 16000 for den. Å kjøpe brukt er miljøvennlig, sofaen ser flott ut, go for it!

Anonymkode: 35c06...bfd

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis dere foretrekker å halvligge i sofaen så er det sikkert greit. Jeg hadde ikke orket en sofa som jeg ikke kunne sitte i.

Anonymkode: d80e7...767

Veldig sjeldent jeg ser folk sitte rett og og ned i en sofa da. De fleste drar opp beina i sofaen, eller beina på bordet.

Anonymkode: 6a31f...fda

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig sjeldent jeg ser folk sitte rett og og ned i en sofa da. De fleste drar opp beina i sofaen, eller beina på bordet.

Anonymkode: 6a31f...fda

Det ville aldri falt meg inn å sette beina på bordet borte hos andre?

Anonymkode: c9e19...7ee

Skrevet

Eller her hjemme, for den saks skyld.

Anonymkode: c9e19...7ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...