Gå til innhold

Dere med barn på en 12-13 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva klarer de å lage av mat?

Anonymkode: cc73e...5c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det meste egentlig. All vanlig middag, noen kaker og boller og sånt, noen desserter.

Anonymkode: 7fb75...835

Skrevet

Alt, hun lager middag en dag i uken og er veldig flink. Hun startet med avanserte middager som 9 åring, nå er hun 13.

Anonymkode: 5affb...2e3

Skrevet

Liiite! Jeg har ikke vært flink å hverken lære bort, inkludere eller «slippe løs».

snart 12 år, gutt

Anonymkode: 74509...103

Skrevet

Enkle middager og bakst. Må ha litt mer veiledning på mer avanserte ting. Er nettopp fylt 12 år.

Anonymkode: e7d0d...20e

Skrevet

Muffins, eggerøre og litt småtteri..

Anonymkode: 440ff...9c9

Skrevet

Kan steke seg egg og koke nudler🙈 Gutt 13. Null interesse for matlaging. 

Anonymkode: d4099...ac7

Skrevet

Gutten vår på 12 kan bake kaker (eplekake og sjokoladekake). Det er det eneste han lager. Kan også smøre brødskiver.

Anonymkode: 1f500...74a

Skrevet

Steke Grandiosa, lage toast og kutte grønnsaker😑

Lager muffins og sjokoladekake av pose. Ingen interesse for matlaging og han er nok veldig bortskjemt der. Spurte han om han kunne brune kjøttdeig til taco, og det hadde han ikke gjort da han ikke fant brun kjøttdeig i kjøleskapet, kun rød🙈

Skrevet

Lage pannekaker, steke egg, posesupoer, nudler, bake gjærbakst feks kanelboller. 

Skrevet

10-åringen er ganske flink her, lagde chili con carne forrige dagen. Men hun er veldig interessert, vil gjerne hjelpe til på kjøkkenet og lære. Hun lager pizzasnurrer og putter i fryseren så hun har niste til skolen osv. Elsker å bake.

Men 12-åringen er veldig lite interessert. Hjelper bare til når jeg sier hun må og gjør bare det jeg ber henne om. Skulle hun laget noe på egenhånd ville det nok blitt grandis eller speilegg.

Anonymkode: 437f1...d63

Skrevet

Jeg har en på 12 og en åå 14. De kan lage det meste av vanlig mat dersom de vil og har oppskrift, men ingen av dem er så gode til å improvisere eller smake til maten enda.

Anonymkode: 0b537...b06

Skrevet

De lager lett middagsmat, som pannekaker, grønnsakssuppe. koker poteter og grønnsaker, steker fiskekaker, lager gryterett og lignende. Ingen av de er veldig interessert i matlaging, men yngste på 12 kan til tider få ånden over seg å syns det er gøy. Så lenge det ikke blir for komplisert klarer de det, men det går som regel i halvfabrikat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...