Gå til innhold

Ømme bryst og brystvorter hele tiden!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det alderen? Er 38 år. Er ikke gravid, men har veldig ofte veldig vondt i puppene. Regner med det er noe hormoner, mensen tuller også, varer veldig lenge og kommer veldig ofte. Skal til gyn for innvendig ul, men kan dette henge sammen med vondet pupper? 

Anonymkode: 11374...8b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også slik innimellom og har hatt det siden tenårene. Jeg vet ikke hva det er,men jeg får det hvis jeg fryser litt, men ikke bestandig det har med saken å gjøre. Brystvortene mine blir harde og blålilla i fargen og super ømme.  I såfall tar jeg meg en varm dusj med en gang dette skjer og det gjør først veldig vondt, men jeg fyller opp hendene mine med vann og holder de rundt brystvortene etterhvert kommer fargen tilbake og smertene blir borte. Jeg har stått under håndtørkeren på toalettet på busstasjonen i Oslo og varmet opp brystene for det er helt forferdelig vondt. Jeg vet ikke om dette er det samme som du opplever og jeg vet ikke hvorfor jeg har det, men jeg har hatt det innimellom siden slutten av tenårene og nå er jeg 41år. 

Anonymkode: 7182a...c96

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har det også slik innimellom og har hatt det siden tenårene. Jeg vet ikke hva det er,men jeg får det hvis jeg fryser litt, men ikke bestandig det har med saken å gjøre. Brystvortene mine blir harde og blålilla i fargen og super ømme.  I såfall tar jeg meg en varm dusj med en gang dette skjer og det gjør først veldig vondt, men jeg fyller opp hendene mine med vann og holder de rundt brystvortene etterhvert kommer fargen tilbake og smertene blir borte. Jeg har stått under håndtørkeren på toalettet på busstasjonen i Oslo og varmet opp brystene for det er helt forferdelig vondt. Jeg vet ikke om dette er det samme som du opplever og jeg vet ikke hvorfor jeg har det, men jeg har hatt det innimellom siden slutten av tenårene og nå er jeg 41år. 

Anonymkode: 7182a...c96

Googlet raynards syndrom?

Skrevet

Er vel i den alderen puppene vokser litt igjen. Når vi blir endre blir ofte puppene større, det kan være ubehagelig. 

Anonymkode: 7d166...3c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...