Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Føler meg som et misfoster fordi jeg er en 1.83,5 høy kvinne. Folk sier jeg har perfekt modellhøyde, men jeg ville vært for høy for å være modell. Har skikkelig mannehøyde. Synes mamma ser stygg ut og pga høyden sin. Blir så mye større enn andre damer. er stor forskjell på oss og de på 180, og 180 er også høyt... kommer til å bære singel hele livet. Anonymkode: 3e53d...7c0
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #2 Skrevet 21. september 2019 Om du kommer til å være singel hele livet er det ikke pga høyden din. Din dårlige selvtillit gjør deg til en duknakket høy kvinne, og det er ikke det samme som en stolt høy kvinne. Jeg er ikke så høy som deg, er bare 177 cm, men jeg har en mann som er 5 cm lavere enn meg. Vi har vært sammen i 20 år og høyden har null å si, vi har det kjempefint sammen. Mange høye kvinner i familien min, og det har ikke vært noe problem å finne mann altså. Anonymkode: 0136a...e98
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #3 Skrevet 21. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Om du kommer til å være singel hele livet er det ikke pga høyden din. Din dårlige selvtillit gjør deg til en duknakket høy kvinne, og det er ikke det samme som en stolt høy kvinne. Jeg er ikke så høy som deg, er bare 177 cm, men jeg har en mann som er 5 cm lavere enn meg. Vi har vært sammen i 20 år og høyden har null å si, vi har det kjempefint sammen. Mange høye kvinner i familien min, og det har ikke vært noe problem å finne mann altså. Anonymkode: 0136a...e98 Dere er ikke monsterhøye Anonymkode: 3e53d...7c0
LME1001 Skrevet 21. september 2019 #4 Skrevet 21. september 2019 Din lave selvtillit gjør deg mindre attraktiv. Høyden er ikke problemet. Bær kroppen din med stolthet!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #5 Skrevet 21. september 2019 Jeg er 180 og bruker ofte høye hæler. Forventet ett jeg hater høyden min pga klær innlegg egentlig, for det er eneste grunnen til at høyden min er irriterende. Anonymkode: 73a0e...cca
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #6 Skrevet 21. september 2019 Jeg har en venninne som er 182 cm og hun fikk høre av bestefaren i hele ungdommen at hun måtte rette seg i ryggen og holde hodet høyt. Man ser ikke lavere ut om man kryper seg sammen, man får bare en dårlig holdning og gir et dårligere førsteinntrykk. Jeg skjønner at det er utfordrende å være såpass høy, og det er vanskelig for oss med gjennomsnittshøyde å skjønne, men du må prøve å finne en måte å godta høyden din på. Tanten til venninnen min gikk faktisk til det skritt å sage (!) av deler av lårbenet for å bli lavere. På grunn av det slet hun med smerter og en dårlig gange resten av livet. Jeg vet ikke hvor høy hun var før operasjonen, men hun var vel ca 180 etter. Anonymkode: 509cd...298
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #7 Skrevet 21. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en venninne som er 182 cm og hun fikk høre av bestefaren i hele ungdommen at hun måtte rette seg i ryggen og holde hodet høyt. Man ser ikke lavere ut om man kryper seg sammen, man får bare en dårlig holdning og gir et dårligere førsteinntrykk. Jeg skjønner at det er utfordrende å være såpass høy, og det er vanskelig for oss med gjennomsnittshøyde å skjønne, men du må prøve å finne en måte å godta høyden din på. Tanten til venninnen min gikk faktisk til det skritt å sage (!) av deler av lårbenet for å bli lavere. På grunn av det slet hun med smerter og en dårlig gange resten av livet. Jeg vet ikke hvor høy hun var før operasjonen, men hun var vel ca 180 etter. Anonymkode: 509cd...298 Jeg glemte jo hele poenget med at min venninne bærer høyden sin med stolthet og er uten tvil det flotteste menneske jeg kjenner. Hun er råflott. Anonymkode: 509cd...298
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #8 Skrevet 21. september 2019 En av mine beste venninner er 183. Hun er smellvakker og menn snur seg etter henne hvor hun enn går. Så det handler ikke om høyden. Anonymkode: bfc18...42b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #9 Skrevet 21. september 2019 Lær å gi f... Jeg har hatt komplekser i hele oppveksten pga høyden min (181), mest fordi mamma hele tiden spurte om jeg syns det har dumt og hele tiden måtte poengtere hvor flott det har med høye jenter. Dette gjorde at jeg følte jeg burde ha komplekser pga høyden min. Heldigvis hadde jeg veldig mange høye venninner i oppveksten, slik jeg ikke følte meg veldig annerledes. Nå er jeg gift med en på 195, og har funnet ut at det er dumt å bry meg om noe som jeg ikke kan gjøre noe med🙂 Anonymkode: e2803...e73
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #10 Skrevet 21. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Føler meg som et misfoster fordi jeg er en 1.83,5 høy kvinne. Folk sier jeg har perfekt modellhøyde, men jeg ville vært for høy for å være modell. Har skikkelig mannehøyde. Synes mamma ser stygg ut og pga høyden sin. Blir så mye større enn andre damer. er stor forskjell på oss og de på 180, og 180 er også høyt... kommer til å bære singel hele livet. Anonymkode: 3e53d...7c0 Slapp av, det går bra. Ja, du er drithøy. Deal with it. Anonymkode: 008f0...9e0
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #11 Skrevet 21. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Slapp av, det går bra. Ja, du er drithøy. Deal with it. Anonymkode: 008f0...9e0 Du er dum. Deal with it. Anonymkode: 509cd...298
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #12 Skrevet 21. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slapp av, det går bra. Ja, du er drithøy. Deal with it. Anonymkode: 008f0...9e0 hvor høy er du? Anonymkode: f927f...93f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #13 Skrevet 21. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dere er ikke monsterhøye Anonymkode: 3e53d...7c0 Jeg synes ikke noen er monsterhøye, selv ikke niesen min på 14 år som er over 180 cm. Hvirfor kaller du det monster? Anonymkode: 0136a...e98
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #14 Skrevet 21. september 2019 Jeg er 182. Og jeg er så langt fra noe monster! Jeg går med høye hæler og hodet hevet og har alltid hatt helt greit draget. Selv om jeg aldri blir liten og søt, har jeg ikke synes at høyden har vært noe å henge seg opp i. Så som det sies litt ovenfor - om du forblir singel er der nok ikke høyden det står på. Anonymkode: cf3fb...ae0
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #15 Skrevet 21. september 2019 183 er vel ikkje så høgt??? Eg er 175 og skulle gjerne vore høgare!!! Rett deg opp i ryggen og hald hovudet høgt. Anonymkode: 788fb...d20
CherryC Skrevet 21. september 2019 #16 Skrevet 21. september 2019 Høye damer er jo så flott! Selv er jeg 176 men kunne gjerne vært høyere. Helt sikker på at du er nydelig.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #17 Skrevet 21. september 2019 Selv om jeg er enig med de andre, så forstår jeg veldig godt hva du mener. Nå er jeg hele 10,5 cm lavere enn deg, men alle venninnene mine er tilfeldigvis små og petit, type rundt 1.62 og nette. Så jeg med mine brede skuldre og litt småfyldige timeglassfigur føler meg som et ruvende fjell ved siden av dem. Ikke hjelper det at mannen min bare er noen centimeter høyere enn meg heller. Jeg føler meg liksom aldri nett og feminin, bare svær selv om jeg ikke er noe særlig overvektig og egentlig har en fin figur. Jeg skulle veldig gjerne vært 10 cm lavere enn jeg er, så jeg kan bare forestille meg hvordan det må være å være 10 cm høyere enn dette igjen. Tenk å bare kunne drite i høyden, det klarer ikke jeg. Anonymkode: 31a80...d10
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #18 Skrevet 21. september 2019 Ikke drite i høyden, som du over meg formulerer. Men man kan akseptere det. Det må man ganske enkelt 🙂 Jeg er 1,82. Hata det ekstremt da jeg var yngre, måtte gå på veksthemmende medisiner da jeg var 12 år (virka tydeligvis dårlig). Nå tenker jeg aldri over det. Nok med unger, hus, jobb og å fokusere på at håret er ok og at jeg ikke ser ut som om jeg har falt helt ut av samfunnet, som det innimellom føles som med livet, unger, hus på landet osv. Jentene mine ligger midt på 50-percentilen. Ingen av dem blir trolig særlig høye. Synes nesten det er litt trist. Anonymkode: 5c0f1...828
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #19 Skrevet 21. september 2019 Jeg er 157 og hater høyden min, skulle gjerne bytte med deg. Ser sååå liten ut ved siden av alle. Rekker ikke opp for å kysse mannen min. Anonymkode: 56b41...0a1
MammantilNurket Skrevet 21. september 2019 #20 Skrevet 21. september 2019 (endret) Rett deg opp! Høye damer er flott 😊 Hilsen hun som er 158 cm. kort og måtte be en mann om hjelp i butikken forleden siden hun ikke rakk opp 😂😂😂 Endret 21. september 2019 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #21 Skrevet 21. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Selv om jeg er enig med de andre, så forstår jeg veldig godt hva du mener. Nå er jeg hele 10,5 cm lavere enn deg, men alle venninnene mine er tilfeldigvis små og petit, type rundt 1.62 og nette. Så jeg med mine brede skuldre og litt småfyldige timeglassfigur føler meg som et ruvende fjell ved siden av dem. Ikke hjelper det at mannen min bare er noen centimeter høyere enn meg heller. Jeg føler meg liksom aldri nett og feminin, bare svær selv om jeg ikke er noe særlig overvektig og egentlig har en fin figur. Jeg skulle veldig gjerne vært 10 cm lavere enn jeg er, så jeg kan bare forestille meg hvordan det må være å være 10 cm høyere enn dette igjen. Tenk å bare kunne drite i høyden, det klarer ikke jeg. Anonymkode: 31a80...d10 Åhh, som eg lengta etter å vere nett og feminin då eg var yngre!!! No er eg glad for høgda mi, og eigentleg ein god del av tyngda og faktisk. Det plagar meg ikkje å vere større enn dei fleste, eg kjøper kle som er fine og passelege, og eg går med høge hælar, har full oversikt og etter at eg byrja å like meg sjølv, så har eg meir draget òg. Syns litt synd i små puslete damer faktisk, er aldri redd når eg går ute åleine. Treng sjeldan spørje menn om å bruke musklane sine for meg, eg brukar mine eigne. Og føler meg mykje meir feminin enn eg gjorde før. Så det så. Er liksom så lite ein får gjort med høgda si gitt!! Anonymkode: 788fb...d20
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #22 Skrevet 21. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Selv om jeg er enig med de andre, så forstår jeg veldig godt hva du mener. Nå er jeg hele 10,5 cm lavere enn deg, men alle venninnene mine er tilfeldigvis små og petit, type rundt 1.62 og nette. Så jeg med mine brede skuldre og litt småfyldige timeglassfigur føler meg som et ruvende fjell ved siden av dem. Ikke hjelper det at mannen min bare er noen centimeter høyere enn meg heller. Jeg føler meg liksom aldri nett og feminin, bare svær selv om jeg ikke er noe særlig overvektig og egentlig har en fin figur. Jeg skulle veldig gjerne vært 10 cm lavere enn jeg er, så jeg kan bare forestille meg hvordan det må være å være 10 cm høyere enn dette igjen. Tenk å bare kunne drite i høyden, det klarer ikke jeg. Anonymkode: 31a80...d10 Det er ikke høyden som er problemet ditt. Tenk å lage så idiotisk innlegg. Ikke mange klarer det. #værstolt Anonymkode: 715af...d0d
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #23 Skrevet 21. september 2019 Jeg er rundt 180-181 cm tror jeg. Jeg skjønner følelsen din. Jeg elsket ikke høyden min til enhver tid under oppveksten. Nå er jeg veldig glad i den. Bærer den med stolthet og får masse oppmerksomhet for den. 😃 mannen min er sjalu og klager over hvor mange menn som snur seg etter meg 😅 Mitt råd er å rette ryggen og bær den den med stolthet. Anonymkode: 715af...d0d
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #24 Skrevet 21. september 2019 Hvor gammel er du? Anonymkode: 64995...af0
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #25 Skrevet 21. september 2019 Meld deg inn i høye damer i høye hæler på face, og gjør det beste ut av høyden din. Jeg er også litt over 180,har venninner både på 182, 184 og 187. Alle lykkelig gift og med barn. Noen med høyere, andre med lavere menn. Lær deg se det fine med høyden din. Det hjelper, og jeg har ofte ønsket meg lavere høyde, mindre hender og føtter. Men det hjelper jo ingenting, så da er det bedre å akseptere, omfavne og bli glad i 😊 Anonymkode: 3ce71...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå