Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Det kan se ut som at jeg og mannen går fra hverandre. Han er den som har inntekten hos oss. Det beste for barna er nok en 50/50 fordeling. Jeg jobber ca 50 timer i mnd og får AAP i tillegg. Tjener for lite og vil ikke få lån. Og jeg jobber maksimalt av hva jeg gar kapasitet til allerede. Jeg finner ikke en eneste leilighet til leie her som koster mindre enn 15.000 i mnd. Mannen kan overta boligen vi bor i nå. Da blir det ett rom i bofellesskap, og det går ikke. Kan jeg ha rettigheter til å motta hjelp fra NAV? Anonymkode: f60b7...fec
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #2 Skrevet 21. september 2019 Eier du og mannen boligen 50/50? I så fall er det vel noe egenkapital i den? Anonymkode: 1d2a0...9fe
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #3 Skrevet 21. september 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eier du og mannen boligen 50/50? I så fall er det vel noe egenkapital i den? Anonymkode: 1d2a0...9fe Jeg vil sitte med 400-500.000 etter salg. Litt avhengig av hva vi vil få solgt den ene bilen vår for (kjøpt ny med høyt lån). Anonymkode: f60b7...fec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå