Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Du viser et bildet av en vakker kvinne til mannen din. Denne kvinnen er egentlig en mann, men hun er en vakker kvinne som har operert seg. Diskusjonen går ut på at hun absolutt ikke så ut som en mann, hvor mannen plutselig sier det hadde vært digg om vi begge tok deg samtidig. At vi hadde sex sammen. Han vet veldig godt at jeg ikke er for trekant, og hvertfall ikke med en jente. He he. Men hun her ser 110% ut som en kvinne. Vi har fantastisk sex, og de gangene vi har sex så føler jeg absolutt ikke behov for noen ekstra. Kanskje menn er slik, men slitsomt om man ikke kan føle at man metter mannen på en måte. At det hele tiden er behov for noe ekstra. Nysgjerrig hvordan dere ville reagert😂😅 Anonymkode: 0e25b...046
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #2 Skrevet 21. september 2019 Altså, umulig å se for seg for jeg pleier ikje vise mannen bilder av andre for å teste ham. Og mannen ville aldri vist sexuell interesse ovenfor noen andre til meg. Kommunikasjon og respekt mangler hos dere? Anonymkode: 278c3...82a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #3 Skrevet 21. september 2019 Fint at mannen tør å være åpen. Jeg møter all åpenhet med respekt og nysgjerrighet. Anonymkode: 182ca...d45
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #4 Skrevet 21. september 2019 Jeg tenker at alle har sine fantasier og kan spøke med dem, det vil ikke nødvendigvis bety at han hadde grepet sjansen dersom han hadde fått muligheten, og at han er trygg nok på deg til å kunne spøke med det. Anonymkode: b6612...1b1
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #5 Skrevet 21. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Altså, umulig å se for seg for jeg pleier ikje vise mannen bilder av andre for å teste ham. Og mannen ville aldri vist sexuell interesse ovenfor noen andre til meg. Kommunikasjon og respekt mangler hos dere? Anonymkode: 278c3...82a Nei jeg ville faktisk ikke teste han. Var oppriktig overrasket hvordan man kan se så kvinnelig og vakker ut, når utgangspunktet var opprinnelig en mann. Hadde ikke trodd at ville tenke at vi to kan ta deg sammen. Jeg sa se så vakker hun er, utrolig at hun var mann før. Anonymkode: 0e25b...046
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #6 Skrevet 21. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at alle har sine fantasier og kan spøke med dem, det vil ikke nødvendigvis bety at han hadde grepet sjansen dersom han hadde fått muligheten, og at han er trygg nok på deg til å kunne spøke med det. Anonymkode: b6612...1b1 Jeg liker dirty talk osv. Men her bare kom det ut av det blå. Blir bare overrasket at han tenker slike i ALLE sammenhenger. Jeg omfavner fantasier, men det kom så brått på. Anonymkode: 0e25b...046
Anonym bruker Skrevet 21. september 2019 #7 Skrevet 21. september 2019 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du viser et bildet av en vakker kvinne til mannen din. Denne kvinnen er egentlig en mann, men hun er en vakker kvinne som har operert seg. Diskusjonen går ut på at hun absolutt ikke så ut som en mann, hvor mannen plutselig sier det hadde vært digg om vi begge tok deg samtidig. At vi hadde sex sammen. Han vet veldig godt at jeg ikke er for trekant, og hvertfall ikke med en jente. He he. Men hun her ser 110% ut som en kvinne. Vi har fantastisk sex, og de gangene vi har sex så føler jeg absolutt ikke behov for noen ekstra. Kanskje menn er slik, men slitsomt om man ikke kan føle at man metter mannen på en måte. At det hele tiden er behov for noe ekstra. Nysgjerrig hvordan dere ville reagert😂😅 Anonymkode: 0e25b...046 Jeg ville i alle fall ikke ha blitt hårsår over at han har fantasier og forslag som er ulik mine. Ser ut til at du leter etter påskudd for å bli hårsår. At han sier noe sånt betyr ikke at han har behov for noe ekstra, det er du selv som dikter opp den fortolkningen. Anonymkode: ba95c...0c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå