Gå til innhold

Irritert på rektor


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En gutt i 4 trinn på skolen til min sønn ble mobbet. Skolen gjorde ikke noe, så han byttet skole. Jeg var på FAU møte i går. Da satt rektor og sa at mobbing foregår ikke på denne skolen og at mobbing ikke er akseptabelt. Jeg blir så sint når jeg vet at det ikke er sant 

Anonymkode: f34c8...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Nullstress;) skrev:

Da ville jeg spurt rektor, under møtet, om hvordan der hadde seg slik at denne gutten måtte bytte skole...

Dette. 

Og så ville jeg ha sagt at han har skylapper på hvis han ikke tror det fins mobbing - der det fins barn, fins det mobbing. Faktisk så vil jeg si at der det fins mennesker, fins det mobbing, og folk som later som om det ikke gjør det, forteller jo bare indirekte at de ikke akter å forholde seg til det.

Anonymkode: 038f0...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å sitte og være sint og nægge på et forum hvor folk uansett ikke kan gjøre noe: hvorfor konfronterte du ikke bare rektor der og da? Du hadde jo en gyllen mulighet.

Anonymkode: 76c61...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

En gutt i 4 trinn på skolen til min sønn ble mobbet. Skolen gjorde ikke noe, så han byttet skole. Jeg var på FAU møte i går. Da satt rektor og sa at mobbing foregår ikke på denne skolen og at mobbing ikke er akseptabelt. Jeg blir så sint når jeg vet at det ikke er sant 

Anonymkode: f34c8...11f

Hva gjorde fylkesmannen da?

Anonymkode: 34de5...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...