Gå til innhold

Er det bare meg eller har ansatte på Gardermoen blitt frekke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Overhørte ei ansatt si "da gidder jeg ikke hjelpe deg heller". Så ikke norsk ut, men hun snakket flytende norsk. Ble til at jeg gikk bort og hjalp kunden, for jeg har jobbet der før.

Jeg opplevde lang tid med å få hjelp til noe.

Var og kjøpte noe mat når jeg landet for noen dager siden, så står hun bak kassa der og bare henger og snakker med ei venninne. Det var som om jeg kom og forstyrret henne. Så spurte jeg hvor vann var, så peker hun bare "der", men så går jeg dit og det er tomt. Hun sier til venninna si "jeg har kunde skjønner du" :P   som om hun hintet til meg om at jeg var plagsom. Så kommer hun venninna, som også tydelivis er en ansatt der og sier "så søt du er" Jeg ble bare litt...eeeeh ... er dette normal oppførsel på folk?

Anonymkode: 28ec8...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ute og reiser 2 ganger i måneden og kan ikke huske jeg noen ganger har opplevd det.
Kan bare huske høflige og serviceinnstilte ansatte det, jeg.

Anonymkode: 666fa...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ute og reiser 2 ganger i måneden og kan ikke huske jeg noen ganger har opplevd det.
Kan bare huske høflige og serviceinnstilte ansatte det, jeg.

Anonymkode: 666fa...a42

ja vel, da har jeg sikkert bare vært på feil sted til riktig tid 😛 

ALLE der er ikke frekke, men opplever og ser mer frekkhet der nå nylig

Anonymkode: 28ec8...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ja vel, da har jeg sikkert bare vært på feil sted til riktig tid 😛 

ALLE der er ikke frekke, men opplever og ser mer frekkhet der nå nylig

Anonymkode: 28ec8...bcf

Utenlands eller innlands?

Som sagt jeg er på reise minimum 2 ganger i måneden, men det er kun innlands (forretningsreiser), og har aldri opplevd det.

Anonymkode: 666fa...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel forskjell på hvor de jobber, opplever de fleste som hjelper passasjerene som hyggelige, tålmodige, hjelpsomme og service minded. I butikker og serveringsstedene er det litt ymse, skrekkeksempelet var ei skummel dame på Peppes pizza som kom og røsket til seg både glass og pizzafat mens vi satt og fortsatt spiste. Hun mente tydeligvis vi var ferdig. 

Anonymkode: 4dc98...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Overhørte ei ansatt si "da gidder jeg ikke hjelpe deg heller". Så ikke norsk ut, men hun snakket flytende norsk. Ble til at jeg gikk bort og hjalp kunden, for jeg har jobbet der før.

Jeg opplevde lang tid med å få hjelp til noe.

Var og kjøpte noe mat når jeg landet for noen dager siden, så står hun bak kassa der og bare henger og snakker med ei venninne. Det var som om jeg kom og forstyrret henne. Så spurte jeg hvor vann var, så peker hun bare "der", men så går jeg dit og det er tomt. Hun sier til venninna si "jeg har kunde skjønner du" :P   som om hun hintet til meg om at jeg var plagsom. Så kommer hun venninna, som også tydelivis er en ansatt der og sier "så søt du er" Jeg ble bare litt...eeeeh ... er dette normal oppførsel på folk?

Anonymkode: 28ec8...bcf

Dette er jo ikke "ansatte på Gardermoen". De ansatte på Gardermoen står ikke i kafeene. Du mener såklart de ansatte på Joe&the Juice, eller ansatte på O'Learys pub, eller hvilken kafe det nå var du besøkte. De ansatte på Gardermoen driver med helt andre ting.

Anonymkode: 1fcff...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun møtt høflige folk der. De ved foodtrucks åpnet til og med en av de stengte bodene for at vi skulle få en spesiell type mat til en allergiker.

Anonymkode: 19ce8...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...