Gå til innhold

Hvordan få 16 åring til å snakke normalt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Datteren til en kompis av meg er 16 år. Skikkelig bortskjemt, frekk, trassig 16 åring. 
Men, så fort hun vil ha noe, så skifter hun til å bli en sutrete 5 åring. Hun  baby snakker og faren faller for det og snakker nærmest baby språk igjen til henne. Det er helt snålt å høre på, blir nærmest litt pinlig. Hun får det alltid som hun vil med baby stemmen sin og så fort hun har fått det hun vil ha, så bytter hun rett over til frekk og trassig 16 åring som kan be sin far dra til helv.... og trampe ut. 

 

Anonymkode: 29bf4...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, sug lut skrev:

Hvis du er tilstede kan du jo bare si fra at du blir kvalm av babystemmen. Hvis du ikke er der kan det umulig plage deg.

Jeg kan jo ikke si noe, det er jo noe mellom de. Jeg må nok holde kvalmen for meg selv. 

Anonymkode: 29bf4...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må du jobbe med dine egne tanker. Kanskje har hun problemer du ikke vet om? Deretter må du anerkjenne henne som et selvstendig, modent individ. Det du tenker om folk blir ofte slik de oppfører seg. Deretter kan du snakke med henne, som en samtale mellom to likeverdige mennesker. Høres kanskje litt snålt ut, men det funker faktisk, til og med på små barn. 

Anonymkode: 72df6...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Først må du jobbe med dine egne tanker. Kanskje har hun problemer du ikke vet om? Deretter må du anerkjenne henne som et selvstendig, modent individ. Det du tenker om folk blir ofte slik de oppfører seg. Deretter kan du snakke med henne, som en samtale mellom to likeverdige mennesker. Høres kanskje litt snålt ut, men det funker faktisk, til og med på små barn. 

Anonymkode: 72df6...a36

Er ikke meg hun snakker slik til, men det er en måte å manipulere sin far på, ved å bli «bitteliten og søt». Hun har ingen spesielle problemer. 

Anonymkode: 29bf4...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Først må du jobbe med dine egne tanker. Kanskje har hun problemer du ikke vet om? Deretter må du anerkjenne henne som et selvstendig, modent individ. Det du tenker om folk blir ofte slik de oppfører seg. Deretter kan du snakke med henne, som en samtale mellom to likeverdige mennesker. Høres kanskje litt snålt ut, men det funker faktisk, til og med på små barn. 

Anonymkode: 72df6...a36

Det er det største sjølhøytidelige tullet jeg har hørt på lenge. 

Anonymkode: 762c1...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stemor much?

Anonymkode: b15c7...42b

Overhodet ikke. Dette er en kompis sonn datter. Går ann å ha mannlige venner også. 

Anonymkode: 29bf4...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan jo ikke si noe, det er jo noe mellom de. Jeg må nok holde kvalmen for meg selv. 

Anonymkode: 29bf4...abf

Hvorfor lurer du her, da? Har kompisen søkt din hjelp?

Anonymkode: 10845...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 21.41, Anonym bruker skrev:

Overhodet ikke. Dette er en kompis sonn datter. Går ann å ha mannlige venner også. 

Anonymkode: 29bf4...abf

Da er det utrolig sært at du henger deg opp i dette. Har du ikke et eget liv?

Anonymkode: b15c7...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta de opp og la kompisen din høre hvordan en samtale mellom dem faktisk høres ut. 

Ellers kan du jo ikke gjøre så mye. 

Anonymkode: b9d60...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går du rundt og leter etter problemer som ikke er dine?

Du er vel ikke sååå mye sammen med datteren til kompisen din

Anonymkode: f03f4...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...