Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #1 Skrevet 20. september 2019 Altså i tillegg til fløtekrem? Jeg har begge deler når jeg lager bløtekake, men hva er vanlig i marsipankake?😊 Anonymkode: 70072...6a1
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #2 Skrevet 20. september 2019 Absolutt nei i marsipankake, etter min smak. Mye godt man kan ha i en marsipankake, men akkurat vaniljekrem synes jeg blir for mye. Mulig det kan gå hvis man lager en hjemmelaget vaniljekrem som ikke er for søt, men tror det er bedre uten uansett. Kommer sikkert noen i morgen og forteller at det er fantastisk godt Anonymkode: 79d4e...a3b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #3 Skrevet 20. september 2019 Jeg har vaniljekrem i, men så har jeg og store mengder med bær i, og i kremen har jeg moste ferske jordbær, så kremen er ikke så søt. Og med alle bærene så blir det frisk smak, og ikke for søtt. Nå liker ikke vi krem, men elsker vaniljekrem. Så en marsipankake laget med bare krem, er ikke godt. Anonymkode: f140a...fa5
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #4 Skrevet 20. september 2019 Hvis du har litt syrlige bær (usukret bringebær feks) også så er det klart Yey herfra! Tradisjonelle, med bare krem, er mer mektig en de med vaniljekrem syntes jeg. Anonymkode: b765a...155
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #5 Skrevet 20. september 2019 Etter at jeg bestilte kake med vaniljekrem fra bakeren, har hele familien på begge sider begynt med vaniljekrem i sine kaker . 😃 Vi er bra lei kaker med bare vanlig krem. Anonymkode: ef292...474
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #6 Skrevet 20. september 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Altså i tillegg til fløtekrem? Jeg har begge deler når jeg lager bløtekake, men hva er vanlig i marsipankake?😊 Anonymkode: 70072...6a1 Her i huset (og i familien ellers) er ingen glad i fløtekrem, så det havner ikke i marsipankake. Lager aldri bløtkake. Vaniljekrem er godt! Anonymkode: c6230...634
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #8 Skrevet 20. september 2019 Det har jeg alltid i. Først et lag med vaniljekrem og revet sjokolade, og så et lag med bringebærsyltetøy, krem og ferske bringebær i kremen. Anonymkode: 8b368...0e7
Himmel og hav Skrevet 20. september 2019 #9 Skrevet 20. september 2019 Litt vaniljekrem, men det må være en god en. Til nød ferdigkjøpt blanda halvt om halvt med piska, usøta krem. Sammen med masse bær, så blir det godt. Vi har bestilt fra bakeren her til store anledninger, og de lager en med ett lag vanlig krem og skogsbær og et lag luftig, god vaniljekrem, og den er kjempegod.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #10 Skrevet 20. september 2019 2 minutter siden, Himmel og hav skrev: Litt vaniljekrem, men det må være en god en. Til nød ferdigkjøpt blanda halvt om halvt med piska, usøta krem. Sammen med masse bær, så blir det godt. Vi har bestilt fra bakeren her til store anledninger, og de lager en med ett lag vanlig krem og skogsbær og et lag luftig, god vaniljekrem, og den er kjempegod. Usøta krem?? Er det derfor mange sine kaker smaker høgg? Du må jo søte den, krem er jo pyton, så søt må den jo i det minste være. Kaker skal være søte! Anonymkode: c6230...634
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #11 Skrevet 20. september 2019 16 minutter siden, Himmel og hav skrev: Litt vaniljekrem, men det må være en god en. Til nød ferdigkjøpt blanda halvt om halvt med piska, usøta krem. Sammen med masse bær, så blir det godt. Vi har bestilt fra bakeren her til store anledninger, og de lager en med ett lag vanlig krem og skogsbær og et lag luftig, god vaniljekrem, og den er kjempegod. Usøta krem? Piska fløte? Det smaker høgg! Og nei, den søte vaniljekremen klarer ikke å utligne mangelen på sukker i fløtekremen. Totalbildet blir derfor høgg. Anonymkode: 3d393...6f6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #12 Skrevet 20. september 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Usøta krem? Piska fløte? Det smaker høgg! Og nei, den søte vaniljekremen klarer ikke å utligne mangelen på sukker i fløtekremen. Totalbildet blir derfor høgg. Anonymkode: 3d393...6f6 Ferdigkjøpt vaniljekrem er ganske søtt. Hvis du blander den med krem trenger du ofte ikke ekstra sukker. Anonymkode: c8a73...6f5
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #16 Skrevet 20. september 2019 Vi har alltid det, blander vaniljekrem og fløtekrem sammen i det ene laget og har bare fløtekrem og bær i det andre laget. Jeg synes ikke det er godt med bare fløtekrem. Anonymkode: db18d...07a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #17 Skrevet 20. september 2019 Jeg bruker vaniljekrem og bær som fyll. Eller jeg fukter med vaniljesaus Anonymkode: 170e3...fe8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #18 Skrevet 20. september 2019 Ja til vaniljekrem! Jeg bruker bare det, ikke vanlig krem. Anonymkode: ed5b5...a8b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #19 Skrevet 20. september 2019 Selvfølgelig vaniljekrem! Anonymkode: 10e1f...fc2
amandine Skrevet 20. september 2019 #20 Skrevet 20. september 2019 Nei, i en marsipankake skal det absolutt ikke vaniljekrem. Vanlig krem evt med bittelitt vanilje og sukker og bringebærsyltetøy hører hjemme i en marsipankake. I en vanlig bløtkake kan du ha vaniljekrem, men ikke til en marsipankake.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #21 Skrevet 20. september 2019 Bare fløtekrem blir kjedelig. Jeg pleier å ha ett lag med vaniljekrem og ett lag med fløtekrem iblandet bringebær og sjokoladeknapper. Fløtekrem på toppen og rundt kaka og så marsipanlokk på toppen. Anonymkode: 29740...0bc
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #22 Skrevet 20. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker vaniljekrem og bær som fyll. Eller jeg fukter med vaniljesaus Anonymkode: 170e3...fe8 Tørr sukkerbunn til marsipankake er best! Anonymkode: 29740...0bc
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #23 Skrevet 20. september 2019 Absolutt ja, pleier alltid å ha vaniljekrem i Anonymkode: e5c85...0e4
Cokie Skrevet 20. september 2019 #24 Skrevet 20. september 2019 Absolutt nei! 😛 Etter min mening. Syns det blir så kvalmende med vaniljekrem. Blir for mye syns jeg 😕
DetYrer Skrevet 20. september 2019 #25 Skrevet 20. september 2019 1 time siden, amandine skrev: Nei, i en marsipankake skal det absolutt ikke vaniljekrem. Vanlig krem evt med bittelitt vanilje og sukker og bringebærsyltetøy hører hjemme i en marsipankake. I en vanlig bløtkake kan du ha vaniljekrem, men ikke til en marsipankake. Kan og kan.. når du bestiller fra bakeri, kan du der jeg bestiller fra velge vaniljekrem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå