Gå til innhold

Når dere har sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier dere å knipe nedentil sammen musklene når dere har sex, eller slapper dere helt av? 

Jeg har alltid knips sammen når vi har sex, men driver å eksperimentere litt i forhold til dette med å slappe helt av.. 

jeg vet liksom ikke hva som er «riktig» i forhold til dette.. er i 30 årene nå, og prøver å bli bedre kjent med kroppen min 

Anonymkode: 02850...6ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapper av og hvis jeg vil at typen skal komme fortere så klemmer jeg litt så det blir enda trangere. 😅 Han digger det.

Anonymkode: 6e336...839

Skrevet

Kommer typen fortere hvis du slapper av? Jeg trudde det var omvendt jeg 🤔

Skrevet

Glem det... jeg leste feil 🙈🙈

Skrevet

Gjør det som føles godt for deg! Jeg bytter på. Noen ganger er det godt bare å slappe helt av, andre ganger blir det enda bedre av å stramme. Menn liker veldig godt om de kjenner at man bruker bekkenbunnmuskulaturen ;) Og for egen del er det jo super trening av bekkenbunnmuskulaturen også - deilig trening ;)

Bare et lite tips som tok meg lang tid å oppdage. Hvis du kun strammer når mannen er på vei ut igjen, da blir det som en pumpe og du risikerer at det pumpes luft inn i deg. Det gjør jo ikke noe, men den luften må jo ut samme veien, og det kan bli en del mer og mindre morsomme lyder. Etter at jeg heller strammet hovedsaklig når han kommer inn så er luftproblemet borte. Noen ganger strammer jeg hele tiden. Menn er som regel fornøyde uansett hva du gjør ;)

Det riktige er det du føler for der og da, ikke noe annet. Gjør det du føler for, prøv deg frem om du ønsker det. Gjør det som føles best. Tør å snakke om det, om han kjenner det godt osv.

Anonymkode: e38a9...3ba

Skrevet

Driver å eksperimenterer litt selv her. Foreløpig så e det full avslapning og bare det å ta imot som har gitt meg orgasme til slutt.

Men de med masse erfaringer og sexologer mener jo orgasmene kommer lettere og blir kraftigere om man kniper. Foreløpig kniper jeg mest for treningens skyld og fordi jeg vil virke strammere for mannen slik hun over her nevner. Men jeg har til gode å få orgasme med knipeøvelser. Kanskje er jeg ikke trent nok. Kanskje har jeg ikke truffet de rette knappene. Kanskje er vi forskjellige fra naturens side...sånn rent anatomisk sett. Og at kniping rett og slett ikke funker for alle.

Men altså hos meg så funker ren passivitet og avslapning best for at jeg skal klare å presse ut en orgasme. Trenger laaang tid. Og så er jeg mer aktiv i senga de gangene jeg først og fremst ønsker å gi mannen min orgasme. Vi tar og gir. Men han får nok flest siden han har lettere for å komme og ikke trenger så lang tid:)

Anonymkode: 7f1fa...0d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...