Gå til innhold

Hodepine hver dag. Årsaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med hodepine hver dag i to uker nå, og vil bli kvitt dette. Hva kan være årsaken? 

Jeg drikker ca tre liter væske per dag. En til to kaffekopper. Spiser regelmessig. Sjekket synet for litt siden, og har riktig styrke på linsene. Sover 9 timer hver natt. 

Hvorfor får jeg da hodepine hver formiddag, som sitter i hele dagen? Skal til legen neste uke, og tenkte ta det opp med ham da. 

Anonymkode: 7d9a1...9f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langvarig bruk av paraset?

Skjærer tenner?

Stress?

Ny hodepute?

Tannverk?

Hjernesvulst?

Feil arbeidsstolling?

Anonymkode: 70cef...014

Skrevet

Mange grunner. Hjelper det å ta Ibux? Jeg har en del spenningshodepine, da hjelper kun Ibux, ikke Paracet. Trening holder det under kontroll, bare vær forberedt på at de første gangene du trener vil det bli verre, før det blir bedre. 

Hvis det vedvarer bør du uansett oppsøke lege. 

Anonymkode: 31b4f...814

Skrevet

Kan det være migrene kanskje

Anonymkode: b2d00...c0d

Skrevet

Takker for svar. Jeg trener en del, men det har blitt mindre nå pga hodepinen. 

Paracet hjelper litt, men ibux fungerer bedre. 

Tror dere er inne på noe med spenningshodepine. Jeg har hatt veldig mye stress på jobb i det siste.

Anonymkode: 7d9a1...9f1

Skrevet

Ta deg en tur til kiropraktor! Spenninger i rygg og nakke gir hodepine. 

Anonymkode: a8666...72d

Skrevet

Stress er en hodepinetrigger for meg. Hodepine=ikke trening= mer hodepine. 
Sånn går no dagan. Har en jobb med masse konflikter. Regner med det kommer derfra.

Anonymkode: 30d49...840

Skrevet

Dårlig syn?

Anonymkode: b2279...f29

Skrevet

Jeg hadde låsninger i øvre del av ryggen og nakken. Hadde én time hos kiropraktor og så forsvant hodepinen helt.

Anonymkode: ff9aa...cfb

Skrevet

Hvis du ikke har hatt hodepine tidligere og nå har en travel periode vil jeg gjette på at det skyldes stress. Stress setter seg ofte i kroppen og gir gjerne symptomer som hodepine. Kan hjelpe midlertidig  med naprapat, kiropraktor eller akupunktur,  men eneste varige løsning vil sannsynligvis være å fjerne stresset/årsaken til stresset. 

Anonymkode: 26be1...6a2

Skrevet

Kanskje fordi du drikker TRE liter pr dag!? Meget mulig du er elektrolyttforstyrret. 

Anonymkode: 52936...821

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...