Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #1 Skrevet 19. september 2019 Han vil gå turer med meg. Har drukket sammen Og det var IKKE sex første gangen, andre gangen ble det sex da vi drakk. Aldri edru og det er bare oss som møtes. Han vil ha vennskap, men han vet at jeg vil ha mer enn et vennskap. Idag har jeg så klump i magen og mye følelser fordi han bare vil være venner. Jeg merker at jeg føler litt tristhet og følelsene tar overhånd. Jeg liker han så utrolig godt. Kan jeg bli en han liker siden han vet jeg liker han godt? Kan han like meg mer enn som en venninne? Anonymkode: dd4da...789
KellyTaylor Skrevet 19. september 2019 #2 Skrevet 19. september 2019 Han har nok ikke hast. Noen menn er faktisk orntlige og stresser ikke mes valg av partner. Har en venn selv som dater ei dame. Hun er klar som et egg etter 2 mndr bekjentskap, mens han ønsker kun å date enn så lenge.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #3 Skrevet 19. september 2019 Kan han utvikle følelser etter hvert? Er det noen her som har vært i samme situasjon? HI Anonymkode: dd4da...789
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #4 Skrevet 19. september 2019 1 time siden, KellyTaylor skrev: Han har nok ikke hast. Noen menn er faktisk orntlige og stresser ikke mes valg av partner. Har en venn selv som dater ei dame. Hun er klar som et egg etter 2 mndr bekjentskap, mens han ønsker kun å date enn så lenge. Man er ikke ordentlig fordi man puler med det samme, men ikke vil forplikte seg på neon måte. Anonymkode: 9fe1e...641
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #5 Skrevet 19. september 2019 2 timer siden, KellyTaylor skrev: Han har nok ikke hast. Noen menn er faktisk orntlige og stresser ikke mes valg av partner. Har en venn selv som dater ei dame. Hun er klar som et egg etter 2 mndr bekjentskap, mens han ønsker kun å date enn så lenge. Å date er noe helt annet enn å si at man kun er venner.. Anonymkode: 35a4b...6fc
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #6 Skrevet 19. september 2019 Du skriver aldri edru. Betyr det at dere aldri er sammen mens dere er edrue? At dere også har drukket når dere går tur? Jeg tenker at han på en måte er ærlig med deg, på en annen måte ikke. Han sier han vil ha et vennskap med deg. Likevel har han sex med deg. Da tenker jeg at han ikke er helt ærlig, eller han legger noe annet i vennskap enn det du gjør. Vennskap er for meg et platonisk forhold. Har man sex sammen er det noe annet enn bare et vennskap, da er man sexpartnere. Jeg har kommet dit at jeg har blitt direkte, for det å gå rundt og være så usikker som det du blir nå, HI, det gjør vondt. Og om han virkelig ikke ønsker noe mer, da blir det enda vondere om du finner det ut senere. Så bli litt tøff, snakk direkte med ham. Si at han sender motsigende signaler når han sier han bare vil ha vennskap med deg, men har sex med deg, at du er interessert i noe mer med ham, men at du vil at han skal være åpen med deg om hva han vil eller ikke vil. Og så setter du grense for deg selv. Anonymkode: 54150...a36
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #7 Skrevet 19. september 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Han vil gå turer med meg. Har drukket sammen Og det var IKKE sex første gangen, andre gangen ble det sex da vi drakk. Aldri edru og det er bare oss som møtes. Han vil ha vennskap, men han vet at jeg vil ha mer enn et vennskap. Idag har jeg så klump i magen og mye følelser fordi han bare vil være venner. Jeg merker at jeg føler litt tristhet og følelsene tar overhånd. Jeg liker han så utrolig godt. Kan jeg bli en han liker siden han vet jeg liker han godt? Kan han like meg mer enn som en venninne? Anonymkode: dd4da...789 Hvorfor i HULESTE HAR DU SEX med en mann du ikke kjenner? Er du helt BLÅST? Anonymkode: 64b35...33c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #8 Skrevet 19. september 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du helt BLÅST? Anonymkode: 64b35...33c Dette bør du spørre deg selv om, 33c... Anonymkode: 54150...a36
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #9 Skrevet 19. september 2019 Han vil være venner. Det må du bare respektere. Vær deg selv, og hvis han får følelser så sier han det. Foreløpig er du en god venn Anonymkode: 55df6...92d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #10 Skrevet 19. september 2019 Nei du har havnet i friendzone Anonymkode: 0467c...aaf
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #11 Skrevet 19. september 2019 Han er nok dessverre ikke interessert. Nok. Med en gang man begynner å fortelle noen at de ikke ser for seg å bli kjæreste, så er løpet kjørt. Venner er dere jo ikke. Med mindre han har sex med alle venner.. Anonymkode: 6a44c...565
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #12 Skrevet 19. september 2019 Han er interessert i en pulevenn. Anonymkode: 6325b...a4d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #13 Skrevet 19. september 2019 Jeg kjenner at hvis du har spurt og han har sagt han bare vil være venner (pulevenner) og ikke noe mer - Da har du svaret der. Folk, spesielt menn ER ikke så kompliserte mennesker. Hvis du derimot ikke har spurt og bare antar ting, så er det kanskje påtide å kommunisere med mannebeinet og finne ut av ting. Ja, han kan etterhvert utvikle følelser, men det krever som oftest et helvetes følelseskalas og usikkerhet for deg, en god dose drama og tårer og til sist valget der du bryter opp med han og han da først innser at han faktisk vil mer enn bare vennskap og kommer krypende tilbake. Etter min mening, ikke verdt det hvis du allerede nå føler sterkt for han mens han ikke føler en dritt. Håper du innser at du er verdt mer (om han kødder mye frem og tilbake med deg!) og at du til slutt prioriterer deg selv og hva som er best for din egen selvfølelse og verdi Good luck❤️ ps: er ingenting galt i å bare ha masse sex og kose seg! Mennesker har sine lyster og sex er naturlig, så ikke la noen slutshame og dømme deg for noe som helst! Anonymkode: bc791...265
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #14 Skrevet 19. september 2019 Han vil bare ha sex. Anonymkode: 70698...73c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #15 Skrevet 19. september 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han vil bare ha sex. Anonymkode: 70698...73c Nei, han vil gå turer også. Anonymkode: 06d0f...e0c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #16 Skrevet 20. september 2019 Jeg sendte han lange meldinger idag for å høre om han ser på meg som mer enn en venn i fremtiden. Han svarer ikke. Bare svarer at han ikke ser etter kjæreste nå og i nærmeste fremtid. Hvorfor kan han ikke bare svare at han bare vil være venner i fremtiden? HI Anonymkode: dd4da...789
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #17 Skrevet 20. september 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sendte han lange meldinger idag for å høre om han ser på meg som mer enn en venn i fremtiden. Han svarer ikke. Bare svarer at han ikke ser etter kjæreste nå og i nærmeste fremtid. Hvorfor kan han ikke bare svare at han bare vil være venner i fremtiden? HI Anonymkode: dd4da...789 Men det er jo det han sier, jeg synes det var ganske klar tale, Anonymkode: b704d...f9f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #18 Skrevet 20. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er jo det han sier, jeg synes det var ganske klar tale, Anonymkode: b704d...f9f Jeg snakker om lengre frem, kan godt gå år. Jeg lurer på om han liker meg mer enn en venn om han var på jakt etter kjæreste. Han skrive ikke direkte nei. Jeg har spurt om å få et ja eller nei på om han kunne sett på meg som noe mer i fremtiden. Langt fremover i tid! HI Anonymkode: dd4da...789
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #19 Skrevet 20. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg snakker om lengre frem, kan godt gå år. Jeg lurer på om han liker meg mer enn en venn om han var på jakt etter kjæreste. Han skrive ikke direkte nei. Jeg har spurt om å få et ja eller nei på om han kunne sett på meg som noe mer i fremtiden. Langt fremover i tid! HI Anonymkode: dd4da...789 Men han skriver jo at han ikke ser etter kjæreste nå eller i nærmeste fremtid. Er du villig til å vente på han i flere år hvis handde sagt at han så det for seg? Det er jo ikke noe man kan svare på, siden mye kan forandre seg i lpet av flere år. Jeg mener det fremdeles er klar tale, han er ikke så interessert. Anonymkode: b704d...f9f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #20 Skrevet 20. september 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men han skriver jo at han ikke ser etter kjæreste nå eller i nærmeste fremtid. Er du villig til å vente på han i flere år hvis handde sagt at han så det for seg? Det er jo ikke noe man kan svare på, siden mye kan forandre seg i lpet av flere år. Jeg mener det fremdeles er klar tale, han er ikke så interessert. Anonymkode: b704d...f9f Takk. Da vet jeg at han ikke er interessert i det hele tatt. Da har jeg sendt han en melding om at jeg må kvitte meg med følelsene for han, det er lettere sagt enn gjort. HI Anonymkode: dd4da...789
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #21 Skrevet 20. september 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk. Da vet jeg at han ikke er interessert i det hele tatt. Da har jeg sendt han en melding om at jeg må kvitte meg med følelsene for han, det er lettere sagt enn gjort. HI Anonymkode: dd4da...789 Sånn at han skal få dårlig samvittighet? Bli lei seg på dine vegne? Du burde bare kutte han ut uten å si noe som helst. Han har vært tydelig her hele veien. Finn deg en ny å like, så kommer du over dette. Anonymkode: 6325b...a4d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2019 #22 Skrevet 20. september 2019 Stopp dette nå, og fokuser på å komme deg videre. Han vil ikke. Vondt, men sant. Anonymkode: 1b09c...985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå