Gå til innhold

Inspirert: hva hadde du betalt? finn.no


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

🤔

Ikke akkurat kupp, nei, den dyreste dressen har til og med hull. Hvis jeg hadde hatt bruk for alt dette på en gan(og var god på lapping), kunne jeg strukket meg til 800, kanskje.

Anonymkode: bd451...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ha betalt 2000 for alt, men hun der virket desperat etter å selge og motsier seg selv på flere punkter når hun reklamere for klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, KellyTaylor skrev:

Kunne ha betalt 2000 for alt, men hun der virket desperat etter å selge og motsier seg selv på flere punkter når hun reklamere for klærne.

Men hvis hun var desperat etter å selge, ville hun vel delt opp? Nå leter hun etter kjøpere som trenger vinterdress, to høstsett (dress og todelt), og to vinterjakker på en gang, og som er opptatt av merker samtidig som de ikke bryr seg om at det er hull i dressen. Det kan da ikke være lett å finne en sånn?

Anonymkode: bd451...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt for høy pris. Tror uansett det hadde lønt seg å delt det opp. Ingen har vel så plassmangel at alt må bort på en gang, det tar ikke akkurat mye plass.

Anonymkode: d0305...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alt for høy pris. Tror uansett det hadde lønt seg å delt det opp. Ingen har vel så plassmangel at alt må bort på en gang, det tar ikke akkurat mye plass.

Anonymkode: d0305...ae4

Ja. Mine 800 over var litt fleipete, men hadde hun delt opp kunne hun kanskje fått halv pris for en del av tingene, hvis de er så lite brukt som hun hevder. (Unntaket er vinterdressen og fleecesettet, som åpenbart er verdt mye mindre.)

Som pakke til den prisen skjønner jeg ikke hvem som skulle kjøpe det.

Anonymkode: bd451...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vurdert det et halvt sekund engang. Men jeg kjøper aldri så dyre klær heller, så jeg er nok ikke i målgruppa. Og skulle jeg gjort det hadde jeg hvertfall ikke kjøpt klær med hull i.

Anonymkode: e7e1b...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forøvrig kunne ha betalt mellom 1000-1500 kr. Men måtte ha sett klærne først. Synes stoffet på dressen ser veldig brukt ut..

Anonymkode: 4dc87...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde forøvrig kunne ha betalt mellom 1000-1500 kr. Men måtte ha sett klærne først. Synes stoffet på dressen ser veldig brukt ut..

Anonymkode: 4dc87...5c9

Enig i at det ser veldig brukt ut, eller ihvertfall veldig vasket. Om man vasker vanntett tøy for ofte blir det slitt pga det, og disse klærne ser utvasket ut rett og slett.

Anonymkode: 8692c...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...