Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #1 Skrevet 19. september 2019 Skal holde til diesel, mat osv. Har mat i skapet. Og i fryseren. Så må få oversikt over hva jeg må handle. Men tips til billige middager om jeg MÅ handle noe? Glemte å søke om redusert foreldrebetaling i tide, så må betale regning på nesten 4000 kr. + at mannen kun fikk 5/8 av lønnen sin utbetalt denne mnd. Sååå fikk dårlig råd. Fikk også noen store mobilregninger (det er fikset, abonnementet er endret til nest minste og måtte kutte ut noe jeg ga til fast som gikk på mob.regninga). 🙄 Jeg vet at ungene får mat, verre med meg som ikke tåler noenting nesten. Anonymkode: 2c14c...f19
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #2 Skrevet 19. september 2019 Kommer an på hva du ikke tåler det. Vanskelig med tips om man ikke vet hva man skal unngå Anonymkode: 7f4c6...00e
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #3 Skrevet 19. september 2019 Div gryter med pasta eller ris til, evt grovt brød. Jeg syns gryter er noe av det billigste jeg kan få til. F eks Pølsegryte med potetmos eller pasta til. Drøyer med grønnsaker og mindre pølse feks. Må du kjøpe grønnsaker, så duger First Price helt fint. Grateng med fisk, pølse eller skinke. Må du ha brød så funker First Price kneip fint i noen dager om man må. Har du Spar i nærheten har de 1/2 pris på brød siste timen før stengetid. Sjekk halv pris pga dato disken, kan være mye bra og spiselig å finne der. Det er også mye som skal ut av sortiment som er til nedsatt pris nå. Anonymkode: 970f9...7fd
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #4 Skrevet 19. september 2019 Suppe (diverse typer) med flattbrød til. Grøt (diverse typer) Lurt å bruke fra frys og kjøleskap. Du har helt sikkert flere middager der. Fat i ovnen med potet, grønnsaker og kjøttbiter/baconbiter/pølsebiter. Litt kraft/buljong i bunnen. Salt/pepper på toppen. Kjøp det som er billig på butikken allurat nå. Det meste går bra her. Bakte poteter (kjøp de billigste) med ovnsbakte grønnsaker, rømme og smør. Anonymkode: e64c2...2b9
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #5 Skrevet 19. september 2019 Havregrøt er sunt, veldig billig og fyller godt i magen. Anonymkode: 4bbaf...6b3
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #6 Skrevet 19. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har du Spar i nærheten har de 1/2 pris på brød siste timen før stengetid. Det har Joker og Anonymkode: da3c5...b7a
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. september 2019 #7 Skrevet 19. september 2019 Grovbrødet til extra er best i test. Sjekk ut fattig student, der tenker jeg du kan finne masse inspirasjon. Lån boken hennes på biblioteket eller søk henne opp på nett👍🏻
KellyTaylor Skrevet 19. september 2019 #8 Skrevet 19. september 2019 Frossen lapskausblanding på kiwi til 17 kr Spe på med billig kjøtt fra 50% disken feks First price brød, havregrøt, makaronigrateng blandet med fisk el kjøttdeig
MammantilNurket Skrevet 19. september 2019 #9 Skrevet 19. september 2019 Så utrolig kjedelig! Hva med å lage supper, lapskaus og bake brød selv? Strata er en fin-fin måte å bruke opp gammelt brød på, og det er veldig godt. Finnes flere oppskrifter på Google. Med appen «To good to Go» kan man hente varer hos lokale bakerier og spisesteder i nærheten på slutten av dagen for en billig penge. Kan du få frigjort noe kapital på noe vis ved å legge ut noe for salg? Tenker på gammelt babyutstyr, klær, sportsutstyr, leker, pyntegjenstander eller smykker du ikke bruker? Håper at det ordner seg ❤️
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #10 Skrevet 19. september 2019 6 hours ago, Anonym bruker said: Skal holde til diesel, mat osv. Har mat i skapet. Og i fryseren. Så må få oversikt over hva jeg må handle. Men tips til billige middager om jeg MÅ handle noe? Glemte å søke om redusert foreldrebetaling i tide, så må betale regning på nesten 4000 kr. + at mannen kun fikk 5/8 av lønnen sin utbetalt denne mnd. Sååå fikk dårlig råd. Fikk også noen store mobilregninger (det er fikset, abonnementet er endret til nest minste og måtte kutte ut noe jeg ga til fast som gikk på mob.regninga). 🙄 Jeg vet at ungene får mat, verre med meg som ikke tåler noenting nesten. Anonymkode: 2c14c...f19 trenger ikke og sutre, jeg har 500 til 20 oktober. get over it Anonymkode: 98290...6d6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #11 Skrevet 19. september 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: trenger ikke og sutre, jeg har 500 til 20 oktober. get over it Anonymkode: 98290...6d6 Oh, cry me a river Anonymkode: da3c5...b7a
MammantilNurket Skrevet 19. september 2019 #12 Skrevet 19. september 2019 Kan vi ikke være litt hyggelige, da ...?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2019 #13 Skrevet 19. september 2019 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: trenger ikke og sutre, jeg har 500 til 20 oktober. get over it Anonymkode: 98290...6d6 Hvordan hjelper det hi at du har mindre penger? Anonymkode: 29076...825
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå