Gå til innhold

Hva er populært av aktiviteter

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en 6 års bursdag?

Anonymkode: a4156...5ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på barnet. For min ene var det dans, utkledning og legobygging.

For min andre var det fri utelek i hagen.

Anonymkode: 86ec7...40c

Skrevet

Skattejakt/rebus

Frys (danse til musikk og fryse når den stopper)

Stolleken

Hale på grisen

Anonymkode: 0abb1...d62

Skrevet

Frilek. De styrte seg selv, med unntak av skattejakt for å finne godteposer. Var et avsindig kaos, men de storkoste seg. På et tidspunkt var det popcornkrig i stua 😅 

Ungene gikk hjem og sa at det var den beste bursdagen noensinne. Ikke noe skjema, bare vill lek. 

Anonymkode: e6b47...01a

Skrevet

Frilek. Vi pleier å sette frem en del leker og på den måten styre det litt. F.eks. togbane i loftstua,  Lego på soverommet (setter bort store ting barnet ikke vil skal bli ødelagt) og småbiler i stua. 

Anonymkode: c5da7...ad2

Skrevet

I den alderen er ofte bursdagene så korte at de ikke trenger organiserte aktiviteter. De spiser, leker, spiser igjen og så er bursdagen over. 

Anonymkode: 3d229...980

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Anonymkode: a4156...5ec

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I den alderen er ofte bursdagene så korte at de ikke trenger organiserte aktiviteter. De spiser, leker, spiser igjen og så er bursdagen over. 

Anonymkode: 3d229...980

Helt enig. Det er to timer, og hvis man skal begynne å organisere så blir det ikke noe tid til det barna vil. Vet mange liker stolleken osv., men i bursdagen til mitt barn løp de rundt og lekte med ballonger etc., og hadde det kjempegøy. De aktiviserte seg selv 100% og alle hadde det moro. Så noen timeplan var ikke nødvendig, bortsett fra mat og godteposer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...