Gå til innhold

Kunne dere bodd her? Finnannonse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint. Men er det sykkelavstand etterhvert? Hvor langt til skole osv?
Vi bor litt utenfor "lysløypa" og det er DEILIG. Når barn kommer på besøk, får de være mye sammen med våre to, de får en fin ro. 
Mye hage som krever stell, regner med dette er tenkt gjennom,
Hønefoss aner jeg ingenting om, da men antar at det er der du bor eller skal flytte.

Anonymkode: 36e3f...b05

Skrevet

Jeg likte både huset og eiendommen. Litt stort, men det er jo individuelt hva man trenger. Huset hadde alt for mange spotter, og ikke fine farger på veggene, men det kan endres.
Det er to ting som ville ha plaget meg her. Det ene er energimerkingen, og det andre er sprøytingen fra omkringliggende bønder.

Skrevet

Tja, kanskje. Er det barn i noen av de nærmeste husene? 

Jeg synes det ser fint og idyllisk ut å bo så landlig og med så god plass, men jeg liker at ting er lettvint i hverdagen. Dvs at det er kort vei til skole, venner, fritidsaktiviteter, jobb, butikk osv

Anonymkode: d3138...d99

Skrevet

Nei. aldri

Anonymkode: cb2f8...6e2

Skrevet

Nei. Jeg kunne fint bodd på den gården om den var et annet sted. Lokasjon, lokasjon, lokasjon.

Anonymkode: 233e4...a97

Skrevet

Absolutt!

Den var da utrolig billig? 

Anonymkode: d7134...021

Skrevet

Dette er ikke stedet for meg, men jeg hater hagearbeid (som virkelig noe av det verste jeg vet).

Anonymkode: cbf87...a6b

Skrevet

Nyyydelig hus! Kjedelig så langt unna andre barn!

Skrevet

Hvor langt er det til skole, fritidsaktiviteter og ikke minst andre barn da?

Er det privat vei eller offentlig vei, hvordan blir det brøytet om vinteren, er det greit å kjøre hele året og til alle døgnets tider?

Huset er fint, men jeg ville ikke bodd der selv. Jeg kunne ikke tenkt meg å bo midt i et nytt byggefelt, men jeg kunne ikke tenke meg å bo helt utenfor allfarvei heller.

Anonymkode: 7d4cd...c7a

Skrevet

Vakkert hus. Drømmehus. Men ville aldri bodd der. Altfor langt unna lekeplasser, butikker osv. 

Anonymkode: e6d3f...3c6

Skrevet

Ja, der kunne jeg bodd. Vet ingenting om stedet, men kun ut ifra hus og hage så likte jeg det godt! 

Anonymkode: 75006...294

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...