Gå til innhold

Hvilken farge på veggen ville du valgt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Inntil hvitt kjøkken og hvitpigmentert eikeparkett? 

Liker veldig godt fargen minty breeze, men fremdeles usikker. 

Anonymkode: 4f479...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs litt om du er glad i varme eller kalde farger ellers i huset? Mint fage er en kald farge. Hvilke andre farger dominerer stuen?

Anonymkode: 90835...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spørs litt om du er glad i varme eller kalde farger ellers i huset? Mint fage er en kald farge. Hvilke andre farger dominerer stuen?

Anonymkode: 90835...97d

Ingen andre farger, taket er klassisk hvitt. Har ikke sofa eller spisebord, da vi flytter og det blir igjen i gamle huset. Flytter inn i helt nytt. 

Liker kalde farger. 

Anonymkode: 4f479...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Minty Breeze er en veldig behagelig og rolig veggfarge. Har den selv i stuen:)

Anonymkode: 436ac...de7

Har den på kjøkkenet nå, flytter snart. Elsker den fargen, men har liksom fått for meg at jeg kanskje blir lei om jeg velger den neste sted også 🙈. Vet jo at den vil gå veldig godt overens med hvitt kjøkken og lys eikeparkett (siden jeg har det nå også) 

Synes det er vanskelig å tenke utenfor det jeg allerede kjenner, redd jeg skal velge noe som ikke passer overens. Sett litt på exhale, en litt lysere variant enn minty breeze. 

Anonymkode: 4f479...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har den på kjøkkenet nå, flytter snart. Elsker den fargen, men har liksom fått for meg at jeg kanskje blir lei om jeg velger den neste sted også 🙈. Vet jo at den vil gå veldig godt overens med hvitt kjøkken og lys eikeparkett (siden jeg har det nå også) 

Synes det er vanskelig å tenke utenfor det jeg allerede kjenner, redd jeg skal velge noe som ikke passer overens. Sett litt på exhale, en litt lysere variant enn minty breeze. 

Anonymkode: 4f479...677

Exhale er fin. Jeg er også veldig glad i Soft Teal. Det beste er jo, som du sikkert vet, å kjøpe prøvebokser og male på de aktuelle veggene. Lyset i rommet har så mye å si for resultatet. Når det er sagt er jo fargene du nevner ganske safe. 

Anonymkode: 436ac...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Exhale er fin. Jeg er også veldig glad i Soft Teal. Det beste er jo, som du sikkert vet, å kjøpe prøvebokser og male på de aktuelle veggene. Lyset i rommet har så mye å si for resultatet. Når det er sagt er jo fargene du nevner ganske safe. 

Anonymkode: 436ac...de7

Ville normalt sett gjort det, men flytter inn i et nøkkelferdig hus og får ikke testet ut. Vanskelig å finne farge ut fra prøvene på butikken. Digger soft teal også, veldig delikat farge. Frykter den blir litt mørk, ellers ville det vært førstevalget mitt. 

Anonymkode: 4f479...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å se på fargene på store fargeprøver i det aktuelle rommet før du bestemmer deg. Lysforhold har alt å si for hvilken farge som blir riktig. 

Anonymkode: bef75...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...