Gå til innhold

Ville du satt pris på at din nye leder gjorde dette..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde en samtale med hver enkelt medarbeider for å bli bedre kjent og få vite mer om den enkeltes oppgaver og ønsker for videre utvikling.

Anonymkode: 21f57...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, the amazing spidermamma skrev:

Det høres jo egentlig ganske selvsagt ut at en ny leder gjør det? 

Jeg har aldri opplevd det før, og har byttet jobb fem ganger. Syns det var en litt spesiell invitasjon. Forrige leder på denne arbeidsplassen gjorde det ikke.

 

hi

Anonymkode: 21f57...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort som leder, og det er jeg glad for. Jeg har femti ansatte. 
Det har vært utelukkende positivt mottatt i staben, og flere har takket meg for at jeg prioriterte dette. Jeg hadde en uformell samtale for å bli kjent. 

Anonymkode: 52c32...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri opplevd det før, og har byttet jobb fem ganger. Syns det var en litt spesiell invitasjon. Forrige leder på denne arbeidsplassen gjorde det ikke.

 

hi

Anonymkode: 21f57...ce1

Spesiell invitasjon?

Det er vel selvsagt at leder ønsker å bli kjent med sine ansatte??

Anonymkode: fd180...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Det høres jo egentlig ganske selvsagt ut at en ny leder gjør det? 

Dette! Har gjort det selv når jeg var leder. 

Anonymkode: 78642...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det i vinter og vår veldig glad for det. Da fikk jeg vist lederen hvem jeg var og hva mine mål var

Anonymkode: 3f201...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske selvfølgelig synes jeg, hadde også syntes det var rarere om det ikke ble gjort. 

Jeg er "bare" butikksjef, men selv jeg ville tatt slike samtaler med alle de ansatte om jeg byttet jobb. 

Anonymkode: 218e0...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde på nåværende tidspunkt bare vært inderlig glad for å få en ny leder. Min leder er så dårlig at det er en skandale. 

Anonymkode: e0d3d...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde en samtale med hver enkelt medarbeider for å bli bedre kjent og få vite mer om den enkeltes oppgaver og ønsker for videre utvikling.

Anonymkode: 21f57...ce1

Er ikke det selvsagt?

Anonymkode: 3d10f...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde blitt hoppende glad, og så hadde jeg lurt på hvor det skjulte kameraet var. Det er mye bra med min arbeidsplass, men ledelsen har ikke fingers skikkelig på årevis. De skifter stadig ut leder, noen av de har vært her så kort tid at jeg, som jobber natt, ikke har rukket å møte dem i det hele tatt. 

Anonymkode: 378f8...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det medarbeidersamtaler er?

Jeg har nettopp begynt i en ny jobb, en jeg har litt erfaring i men, ikke mye. Jeg ble kastet litt inn i det, tok meg litt vann over hodet for å si det slik. Jeg følte at manager dømte meg fra en litt dårlig srbeidsdag på dag tre. Det var egentlig kun i mitt hode. Vi hadde en samtale etter uke 1, hvor hun ville vite litt om meg. Ikke så mye personlig, men nok til å bli kjent med meg. Hun la frem sine forventninger til meg, og de var langt under de forventningene jeg hadde trodd at hun hadde for meg! Jeg satte den grensen mye høyere enn hun gjorde. Vi fikk klarlagt min fremgang, og hva hun forventer videre. Jeg har fått klare mål. Det hadde jeg ikke fått hvis hun ikke hadde hatt den samtalen med meg. Hun er ikke så "skummel" lengre. 

Anonymkode: 90693...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min leder gjorde dette, kjempehyggelig, det var ikke bare fag og fagansvar men hvem er du og hvem er jeg. Fin måte og bli kjent med leder på. 

Har vært borti ledere som ikke ante hvem av de ansatte som har barn feks og ble sjokkert når ett barn ble sykt og den ansatte måtte være hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...