Anonym bruker Skrevet 17. september 2019 #1 Skrevet 17. september 2019 Jeg mener ja. Er egentlig Venstre-velger, men har i det siste mistet litt av engasjementet for partiet. Tror de vil ha godt av å tre ut av denne regjeringen nå. Vise litt styrke og prinsippfasthet. Anonymkode: dcc96...af6
Anonym bruker Skrevet 17. september 2019 #2 Skrevet 17. september 2019 Ja. Utruleg at det har holdt så lenge. Så skuffa at eg forlot partiet i lokalvalet. Anonymkode: 4baef...295
Himmel og hav Skrevet 17. september 2019 #3 Skrevet 17. september 2019 Vet om flere som meldte seg ut, og enda flere som fant et annet parti å stemme på i valget fordi Venstre gikk inn i et samarbeid med Frp. Tror ikke det var et klokt valg, men det spørs om det vil reparere skaden å gå ut av regjeringen igjen.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2019 #4 Skrevet 17. september 2019 Jeg synes hele regjeringen burde forlate, men det er jo en annen diskusjon. 🙈 Men, seriøst: ja, enig med «røkla» her. Anonymkode: 1e5bc...2aa
Anonym bruker Skrevet 17. september 2019 #5 Skrevet 17. september 2019 FrP har bedt dem om å gjøre det. FrP glemmer at uten Venstre, ingen borgelig regjering. FrP vil nok en gang spille offer, nok en gang for sin egen dumhet. Venstre burde aldri vært i regjering med FrP. Det har kostet Venstre dyrt. De har alt å tjene på å gå ut av en regjering der FrP er med. Anonymkode: d6d75...efb
Anonym bruker Skrevet 17. september 2019 #6 Skrevet 17. september 2019 Har vært trofast Venstre-velger, men partiet får ikke stemmen min igjen. Anonymkode: da449...fe8
Anonym bruker Skrevet 17. september 2019 #7 Skrevet 17. september 2019 FrP bør forlate regjeringen. De har ingenting i regjering å gjøre. Anonymkode: 59b7a...28e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2019 #8 Skrevet 17. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: FrP har bedt dem om å gjøre det. FrP glemmer at uten Venstre, ingen borgelig regjering. FrP vil nok en gang spille offer, nok en gang for sin egen dumhet. Venstre burde aldri vært i regjering med FrP. Det har kostet Venstre dyrt. De har alt å tjene på å gå ut av en regjering der FrP er med. Anonymkode: d6d75...efb Jeg liker ikke partiet jeg heller, men FrP vet jo at de trenger venstre. (Vel... Ingen trenger venstre egentlig da ) Anonymkode: 12c22...d9f
Hengebukksvinet Skrevet 17. september 2019 #9 Skrevet 17. september 2019 Ja, jeg syns Venstre burde gå ut av regjeringen. De bør holde seg for gode til å samarbeide med FrP!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2019 #10 Skrevet 17. september 2019 Denne regjeringa er på overtid. Skjønner at valgkomiteen er i arbeid i Venstre. Her må nye koster til på toppen. Hva var Venstres saker i valgkampen? Gründere og "sosialliberalisme"? En gang var Venstre et motmaktparti. Nå er det "kostehvadetvilåneholdemakta-parti". De ryker under sperregrensa om to år, dersom de ikke klarer å snakke konkret politikk. Jeg en klassisk venstrevelger. Kvinne, grunder, høy utdanning. Jeg VAR en venstrevelger. Selv om jeg leser partiprogrammet nå, greier jeg ikke å se for meg HVA Venstre vil med Norge. Jeg stemte MDG nå. De mener noe, vil noe, selv om alt lang fra er perfekt. Målinger tyder på at mange gjorde som meg. Den klareste mannen i Venstre er han ordføreren i Nordfjordeid, Bjørlo. Men det han sier og fronter, hører jeg aldri fra Skei Grande? Er det han eller Skei Grande som er i feil parti. Ikke vet jeg. Men stemmen min får de ikke neste gang, da må noe drastisk skje. De må ha en politikk. Som er forståelig. Og så kan de ikke samarbeide med FrP. Det er Titanic i stø kurs. Dette.Går.Ikke. Anonymkode: 4baef...295
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå