Gå til innhold

Str. på klær gutt 10 år.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilken str. på klærne bruker dere gutter på 10 år? Oppdaget nå nylig at hans bukser i 146 begynte å bli for små. Så måtte finne frem i str 152. Han har nettopp fylt 10 år. Vokser jo som bare det😅 Han er slank så håper jo at disse buksene også sitter i livet. 

Anonymkode: 5aa3a...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvilken str. på klærne bruker dere gutter på 10 år? Oppdaget nå nylig at hans bukser i 146 begynte å bli for små. Så måtte finne frem i str 152. Han har nettopp fylt 10 år. Vokser jo som bare det😅 Han er slank så håper jo at disse buksene også sitter i livet. 

Anonymkode: 5aa3a...a0d

Deres gutter skulle det stå😊

Anonymkode: 5aa3a...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jente på 10 år som bruker str 152 (hun er 145 cm lang) så synes ikke det er rart at gutten din på samme alder bruker samme størrelse.

Men de vokser veldig i rykk og napp da, så skjønner at sønnen din har hatt et lite hopp nå så du ble sjokkert :)

Bare vent til tenårene kommer, de sier gutter vokser mest det året de får skjeggevekst og kommer i stemmeskiftet, da vokser de så du gjerne må bytte hele garderoben flere ganger i løpet av et skoleår. Det har stemt godt her, hilsen mamma til en 15 og en 18 åring.

Anonymkode: a83d9...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Straks 10 år.

Bruker str 12-14 år. Men han er omtrent gjennomsnittlig i høyde om man skal regne ut fra guttene i klassen hans.

Anonymkode: e0ab4...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her. Nå syntes jeg ikke det er mye da😊 og han har altid ligget litt over gjennomsnittet på høyde. Var bare litt nysgjerrig på hva andre på samme alder bruker. Synes det er så mange på hans sin alder og eldre som bruker mindre str. Og til jul får han ofte klær som skal være til han sin alder, og de er altid små. 😅

Har forsåvidt et annet barn på 8 som bruker 122/128 og kan gjøre det en god stund enda. 

Anonymkode: 5aa3a...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen her brukte 158 da han var 10. Var der lenge. Fylte akkurat 13. Gått fra 164 til M herre siden jul. Vokste fra mora på 172 i løpet av sommeren, og nå hender det seg jeg må be ham å ta ned ting til meg fra øverste hylle 😅

Anonymkode: 6a0b4...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min 10-åring er  160 høy, det er lenge siden han brukte samme størrelse som din. De er så forskjellige at det er umulig å sammenligne.

Anonymkode: bfea2...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...