Gå til innhold

stellematte med belte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei damer,

 

grunnet plassmangel på badet må jeg ha en stellematte på en kommode. Har søkt på nett her og der \, men finner ikke på norske sider en stellematte med belte...synes belte er praktisk når barnet er liten og man må bare vaske hender før man tar barnet opp..

 

har dere noen tips?

Anonymkode: 1c051...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er seriøst en grunn til at dét ikke selges.

Du kan IKKE gå fra babyen på stellebordet. Uansett alder.

Anonymkode: ff234...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

hei damer,

 

grunnet plassmangel på badet må jeg ha en stellematte på en kommode. Har søkt på nett her og der \, men finner ikke på norske sider en stellematte med belte...synes belte er praktisk når barnet er liten og man må bare vaske hender før man tar barnet opp..

 

har dere noen tips?

Anonymkode: 1c051...c19

Du kan ikke gå i fra uansett. Ta barnet av stellematten og vask hendene etterpå, det går helt fint.

Anonymkode: 6f1f0...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke stole på et slikt belte uansett, så vaske hendene må du gjøre når ungen er løftet ned fra stellebordet.

Eneste stedet jeg har sett belte på stellebordet er på danskebåten, og der skjønner jeg at de har det, men hjemme har du det ikke.

Anonymkode: 7a5a9...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sprit i nærheten og sprit hendene før du plukker opp babyen. Ellers kan du fint flytte babyen først og vaske etterpå. Hvis jeg har bæsj på hendene tørker jeg over med våtserviett, flytter babyen, deretter vasker jeg. 

Endret av Pobie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pobie skrev:

Ha sprit i nærheten og sprit hendene før du plukker opp babyen. Ellers kan du fint flytte babyen først og vaske etterpå. Hvis jeg har bæsj på hendene tørker jeg over med våtserviett, flytter babyen, deretter vasker jeg. 

😧

Anonymkode: cf262...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.9.2019 den 10.52, Anonym bruker skrev:

hei damer,

 

grunnet plassmangel på badet må jeg ha en stellematte på en kommode. Har søkt på nett her og der \, men finner ikke på norske sider en stellematte med belte...synes belte er praktisk når barnet er liten og man må bare vaske hender før man tar barnet opp..

 

har dere noen tips?

Anonymkode: 1c051...c19

Da steller du på gulvet. Plutselig ligger baby der om du slipper det oppå der😳

Anonymkode: b9089...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt stellebord, men knapt brukt det. Litt med første, aldri med de andre to. 

Stell gjøres best på gulvet. Baby er trygg uansett om du må hente noe, vaske hender el.l. 

Jeg oppbevarte alt jeg trengte til stell nederst i baderomsinnredningen, slik at jeg rakk det når jeg satt på gulvet. Og stellematta  ble oppbevart på høykant mellom vegg og innredning når den ikke var i bruk. 

Barna elsker å ligge nakne og sprelle på et godt og varmt bad, så stellematta ble brukt mye mer på gulvet enn da den var oppå stellebordet. 

Anonymkode: a1312...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slippe ungen igjen på stellebordet mens du snur deg og vasker hender? Det er dagens mest hinsides idé. 

Endret av amandine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, amandine skrev:

Slippe ungen igjen på stellebordet mens du snur deg og vasker hender? Det er dagens mest hinsides idé. 

Men hn har jo belte på🥴

Hi, man slipper ALDRI, aldri noen gang, begge hendene av en baby som ligger på stellebordet. Aldri noen gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...