Gå til innhold

Er det ikek fasniceredne hrvodan man fortsår dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Man beøhvre ikke skirve korrekt for at hjenren forstår hva det er som står skervet. Jeg synes det er intesserant. 

Gjør du?

Anonymkode: 3500e...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klerar ud å sele etdet? Flesgilløveg! Nme tde re tretele å esle shiv kvasbotene morkem i iktgir glekørekef.

Anonymkode: b4b9b...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klerar ud å sele etdet? Flesgilløveg! Nme tde re tretele å esle shiv kvasbotene morkem i iktgir glekørekef.

Anonymkode: b4b9b...c31

Det der, derimot, ble for kaudervelsk for meg å lese fort. Tror man i hovedsak må ha første og siste bokstav på rett plass for at det skal fungere.

HI kunne jeg lese bortimot like kjapt som vanlig, men «Flesgilløveg» ble mer som å legge puslespill, haha!

Endret av Mostly Harmless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mostly Harmless skrev:

Det der, derimot, ble for kaudervelsk for meg å lese fort. Tror man i hovedsak må ha første og siste bokstav på rett plass for at det skal fungere.

HI kunne jeg lese bortimot like kjapt som vanlig, men «Flesgilløveg» ble mer som å legge puslespill, haha!

Godt poeng. 

Anonymkode: 3500e...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Klerar ud å sele etdet? Flesgilløveg! Nme tde re tretele å esle shiv kvasbotene morkem i iktgir glekørekef.

Anonymkode: b4b9b...c31

Klarer du å lese dette? Selvfølgelig! Men deg er lettere å lese hvis bokstavene kommer i riktig rekkefølge.

 

noe sånt?

Anonymkode: dd6e5...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...