Gå til innhold

Ull og/eller fleece?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Her jeg bor er det nå 4-5 grader ute og jeg er veldig usikker på hvor mye jeg skal kle på sønnen min, da det er mitt første barn. Han er 8 mnd og ganske varmblodig, men vil ikke han skal fryse.

Jeg har en halvtynn ulldress fra Janus og en fleecedress fra Cubus. Hadde ikke tenkt å kjøpe vinterdress før snøen kom, men nå er jeg litt usikker. Er det nok med body/strømpebukse, ulldress og evt fleecedress utenpå der igjen? Eller tenker jeg helt feil? Synes det er utrolig vanskelig😅

Har forresten en uforet parkdress om det er et alternativ og bruke.

Anonymkode: 10ec8...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei! Her jeg bor er det nå 4-5 grader ute og jeg er veldig usikker på hvor mye jeg skal kle på sønnen min, da det er mitt første barn. Han er 8 mnd og ganske varmblodig, men vil ikke han skal fryse.

Jeg har en halvtynn ulldress fra Janus og en fleecedress fra Cubus. Hadde ikke tenkt å kjøpe vinterdress før snøen kom, men nå er jeg litt usikker. Er det nok med body/strømpebukse, ulldress og evt fleecedress utenpå der igjen? Eller tenker jeg helt feil? Synes det er utrolig vanskelig😅

Har forresten en uforet parkdress om det er et alternativ og bruke.

Anonymkode: 10ec8...eaa

Er i vogn jeg tenker på. Har emmaljunga edge duo med fottrekk (og fleecepledd oppi)

Anonymkode: 10ec8...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott vogn, har den samme selv☺️❤️

Baby og riktig temperatur ER vanskelig fordi temperaturreguleringen ikke er ferdig utviklet og det varierer sånn fra baby til baby. Jeg syns ditt forslag var bra. Bare sjekk nakken jevnlig. Er babyen svett der, blir det for varmt. De fleste babyer gir også beskjed selv ved å gråte om det blir for varmt eller kaldt☺️

Selv kler jeg baby sånn typisk strømpebukse, body og mykt hjemmestrikket yttertøy og har en vognpose/vårpose oppi med hjemmestrikket ullpledd over. Her ligger temperaturen fortsatt på 8-12 grader, men tar nok frem vinterposen når gradestokken kryper ned mot 3-4 grader. Har forsåvidt også vurdert å gå rett over på vinterposen nå og heller droppe ullplaggene i tillegg. Kun lue.

Anonymkode: f2e5d...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...