Gå til innhold

Svigermor blir 75, har alt, vil ikke ha noe, trenger ikke noe, bla bla bla.........


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og min mann, - hennes sønn, er ikke engang i landet.....så vi må dra alene.... Alle kommer.....ergo ikke plass til alle og for meg som slit med sos angst....ja du skjønner..... 

Anonymkode: e39b8...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gaveforslag......😍😍😍

Anonymkode: e39b8...60e

Måtte bare spørre ;) Hvor mye tenkte dere å bruke på gaven, da?

Anonymkode: e4a70...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere tenkte bruke en del, da kan det kanskje være fint med en helg på høyfjellshotell? Vet de tilbyr ikke altfor dyre pakker utenom høysesongene.

Men siden hun har vært så tydelig på at hun hverken ønsker seg eller noe eller trenger noe - hva med å la ungene tegne eller lage noe til henne og så gi henne en geit eller gavekort til f.eks. Røde Kors?

https://gi.rodekors.no/

https://www.unicef.no/gaven-som-huskes

https://gaversomforandrerverden.no/

Med tanke på årstiden og en tanke som varmer dobbelt - om du vet hvilke farger hun liker og kanskje også farge på ytterjakke så kan et fint, varmt skjerf i en farge hun kler være fint.

Anonymkode: e4a70...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner jo at dette er slik du bare må stille på selv om du sliter😶😔 Jeg er helt lik, så føler med deg!

Ang gave: blomster er bankers. Ellers hva med å sette deg inn i (kles)stilen hennes. Eller tilbehør. Er det noen spesielle merker hun er glad i? Plagg? Type øredobber eller smykker?

Hjemmesnekret familie fotoalbum? Reiser hun mye i pensjonisttilværelsen, så kanskje en type reisekoffert fullt av masse kjekt? En opplevelse gave? Det kan være så mangt. Spør sønnen som kjenner henne best:)

Anonymkode: 17b19...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren min er sånn. Jeg kjøpte en koselig ramme og la in bilder av henne og barnebarna/oldebarna. En sånn ramme med plass til flere bilder. 

Anonymkode: 8eddf...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min er på samme alder. Av ting hun blir glad for er bøker, treningstøy, snekkerkurs, teaterbiletter, turer med barnebarn og kokebøker (hun samler).

Anonymkode: 59db8...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade 

Vin

Blomster 

Ullundertøy, f.eks en pen singlet med blondekant, bestemor digger sånt 

Skjerf/sjal 

Vanter/hansker 

Stormlykt til å ha på trappa 

En bok 

La barna tegne på en hvit tekopp med porselenstusjer som ikke går av i vask. 

Anonymkode: 1c214...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bestemor har og alt hun trenger. Til henne kjøper jeg lys og servietter, en god te, gode oster osv Eller en bukett fine blomster. Hun blir altid glad. Ting man kan bruke er altid greit å kjøpe til de som har alt de trenger 😊 Kanskje ikke dyre ting, men blir uansett satt pris på. 

Anonymkode: 8dc69...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke har allergier, hadde jeg gitt noe hun liker. F.eks. (plukk og miks utifra hva hun liker eller tåler):

Vin, sjokolade, nøtter, lite spa-sett, gavekort på et kjøpesenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleieprodukter til hud/hår, opplevelse ala kino, teater, middag på Resturant eller annet, gavekort på et sted du vet hun handler, gavekort på garn om hun strikker, gavekurv med litt forskjellig  som feks pleieprodukter til hud/hår, spekemat om det er noe hun liker, god te, fine stearinlys, vin om det noe for henne. Er par fine hansker, kanskje en bok eller et par magasiner. Mye å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill sjokolade fra Pascal
Gavekort på en bedre middag i en av byens restauranter
Hudpleie i en salong
Fotpleie
Gavekort hos hennes faste frisør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2019 den 0.44, Anonym bruker skrev:

Herregud, bli hjemme hvis det koster deg så mye krefter.

Anonymkode: b6962...c6d

Merkelig komentar

Anonymkode: e39b8...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tante som er sånn. Vi og mamma pleier å gå sammen og lage en eske med ting hun faktisk trenger, toalettpapir, tørkepapir, kaffe, toro-poser (vet hun bruker det), tannkrem (som vi har sjekket at hun bruker), Shampo (som vi også har sjekket at hun bruker), servietter, sjokolade, kakao. og mer, bare fantasien setter grenser, men ta utgangspunkt i det dere vet at hun får bruk for. Bakepapir, brødposer og kjeks kan også være noe.

Har også enkelte år kjøpt gavekort hos den frisøren vi vet hun bruker.

Anonymkode: e628d...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...