Anonym bruker Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Jeg kjenner en form for trykk i hals og ører(nesten samme trykk som man får i bihulene når man har bihulebetennelse), dette skjer når jeg anstrenger meg/reiser meg/setter meg osv...er så ekkelt, akkurat som det er rar puls i halsen(egentlig fra midten av brystet) og trykker opp mot ører/hode.... Hva kan dette være? Anonymkode: ba55a...4d6
Anonym bruker Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 Hør med legen. God bedring Anonymkode: d2558...0b7
Anonym bruker Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 Kan du ha lavt jern? Og få litt for lite oksygen fraktet til hodet når du reiser deg? Drikker du nok så du ikke får lavt blodtrykk? Anonymkode: 6cc9c...e5a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2019 #4 Skrevet 17. september 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan du ha lavt jern? Og få litt for lite oksygen fraktet til hodet når du reiser deg? Drikker du nok så du ikke får lavt blodtrykk? Anonymkode: 6cc9c...e5a Jeg vet ikke🤷🏼♀️det er så merkelig...jeg drikker helt normale mengder iløpet av dagen.Kan svartne litt når jeg reiser meg avogtil...men det er så ekkelt når jeg får dette trykket...kjennes ut som noe skal briste😳 Anonymkode: ba55a...4d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå