FruMille Skrevet 16. september 2019 #1 Skrevet 16. september 2019 Jeg skulle etter kalkulering ha fått mensen i disse dager, men følelsen i meg sa at jeg muligens er blitt gravid, uplanlagt🙄 Jeg kjøpte en RFSU test i dag og tisset mye på den, og det kom etterhvert opp to streker. Men så ser jeg at streken er litt annerledes (ikke mye) enn hva kontrollstreken er, en litt annen rosafarget strek Jeg synes at testen ser ut som et ugyldig resultat ift det som står beskrevet i pakningsvedlegget. Mer det noen som har erfaring med ugyldig test fra RFSU? På bildet synes jeg at min test er mer lik den ugyldige testen (over min test) enn hva den er ved positiv test som er øverst i bildet
DetYrer Skrevet 16. september 2019 #2 Skrevet 16. september 2019 5 minutter siden, FruMille skrev: Jeg skulle etter kalkulering ha fått mensen i disse dager, men følelsen i meg sa at jeg muligens er blitt gravid, uplanlagt🙄 Jeg kjøpte en RFSU test i dag og tisset mye på den, og det kom etterhvert opp to streker. Men så ser jeg at streken er litt annerledes (ikke mye) enn hva kontrollstreken er, en litt annen rosafarget strek Jeg synes at testen ser ut som et ugyldig resultat ift det som står beskrevet i pakningsvedlegget. Mer det noen som har erfaring med ugyldig test fra RFSU? På bildet synes jeg at min test er mer lik den ugyldige testen (over min test) enn hva den er ved positiv test som er øverst i bildet Den er DEFINITIVT POSITIV. Gratulerer!
DetYrer Skrevet 16. september 2019 #3 Skrevet 16. september 2019 Ugyldig test er hvis streken er grå. Din strek er rød. Så du er gravid.
FruMille Skrevet 16. september 2019 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2019 Shit pomfritt, sier dere det altså🙈🙈🙈Min mann og jeg er helt i sjokk, glad, overrasket, redd, JA alt av følelser går igjennom oss🤯 Jeg må si det til sjefen med det samme da jeg jobber med tvangspasienter🙄
FruMille Skrevet 16. september 2019 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2019 Akkurat nå, FruMille skrev: Shit pomfritt, sier dere det altså🙈🙈🙈Min mann og jeg er helt i sjokk, glad, overrasket, redd, JA alt av følelser går igjennom oss🤯 Jeg må si det til sjefen med det samme da jeg jobber med tvangspasienter🙄 Huff😞
Anonym bruker Skrevet 16. september 2019 #6 Skrevet 16. september 2019 Jeg får alltid falsk positiv med rfsu, men den er mye svakere enn din. Du har en positiv test 😊 Gratulerer Anonymkode: 6d5e3...c6d
FruMille Skrevet 16. september 2019 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg får alltid falsk positiv med rfsu, men den er mye svakere enn din. Du har en positiv test 😊 Gratulerer Anonymkode: 6d5e3...c6d Gjør du? Så merkelig da?! Er den så sensitiv altså? Tusen takk får jeg vil si. Vi har mistet mange ganger de siste 5 årene, så vi klarer ikke glede oss helt enda. Men vi er også velsignet med 2 friske barn innimellom alle sa/Ma 🥰
Anonym bruker Skrevet 16. september 2019 #9 Skrevet 16. september 2019 Prøv et annet merke også for sikkerhets skyld. Men ja, du er nok gravid. Anonymkode: df22a...17d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2019 #10 Skrevet 16. september 2019 Du er veldig gravid, gratulerer så masse 💕 Anonymkode: 0f27e...569
FruMille Skrevet 17. september 2019 Forfatter #11 Skrevet 17. september 2019 Jepp, 2-3 uker viste CB digital i går kveld 🥰 Takk for gratulasjoner, fortsatt i sjokk her😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå