Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er litt delt.

Huset er fint, men jeg synes det er litt for stort i forhold til tomta om du skjønner. Midt i et byggefelt... Hadde gjort seg bedre på en utsiktstomt.

Likte mye av det inne, men synes det var litt for mye dødplass, hva skal man med så mye gulvplass på badet, og jeg ville heller hatt en loftstue med dør så det gikk an å ha besøk der uten at hele huset hørte det. Har fire barn selv, hvorav to av dem er i slutten av tenårene og jeg synes det i forhold til størrelsen på huset ble for små soverom og for få steder å ha gjester på en mer privat måte.

Likte ikke fargene på kjøkkenet.

Så det ble for mye jeg ikke likte til å forsvare en slik pris.

Anonymkode: a06b6...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt min stil, men jeg liker funkis og minimalistisk.

Hvis dette er din stil så er det et flott hus! Det er store rom, kjellerstue og utleiedel som gir ekstra inntekt. Jeg liker også at det er god plass på kjøkkenet. Badene er også store og flotte.

Anonymkode: 94dfb...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå aner jeg ikke hvor i landet dette ligger, og hvordan prisene er der, men syns det var mye hus for pengene. Pluss med dobbeltgarasje. Store gode rom, virker velholdt både inne og ute. Det som trekker ned for meg er at jeg ikke liker den type hus med den planløsningen, men det blir jo smak og behag. Badet så dessuten ut som om det kom fra et annet ti-år enn resten av huset. Det var grusomt.

Anonymkode: 12972...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit altså, alt for stort for oss, samt for liten hage. Lang reisevei til sentrum trekker også ned. Hadde nok ikke kjøpt det.

Anonymkode: 23377...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt stort for meg, men kunne gjerne bodd i huset.

Det eneste er at tersssen ser ut som en scene. Et sted man er på utstilling for naboene.

Anonymkode: 2b2ee...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har ligget ute her før!!!! Hvorfor spørre hele tiden? Samme bildene til og med jo.

Anonymkode: f4b9a...9cc

Kanskje det er noen som prøver å selge

Anonymkode: 92f81...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det har ligget ute her før!!!! Hvorfor spørre hele tiden? Samme bildene til og med jo.

Anonymkode: f4b9a...9cc

Har det? Vi har fulgt med på markedet i to år nå, og det har ikke vært til salgs før nå. 

Anonymkode: 71426...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huset er fint nok, det ene badet var molstygt, og huset er for stort for tomta. Dessuten er 7,8 mill vanvittig mye penger i Indre/Ytre Enfold. 

Anonymkode: 18358...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Huset er fint nok, det ene badet var molstygt, og huset er for stort for tomta. Dessuten er 7,8 mill vanvittig mye penger i Indre/Ytre Enfold. 

Anonymkode: 18358...4c6

Ja, det er mye penger. Men, husene i det området går for den prisen. Håpe vi evt kan få det litt under takst! Heldigvis er det styggeste badet oppe.

Anonymkode: 71426...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hater skrå tak. Vet ikke men kroppen blir kvalm av å gå inne i rom med skråtak. Føler jeg er i en konstant bøy om du skjønner. He he 

Anonymkode: 9cb83...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei hater skrå tak. Vet ikke men kroppen blir kvalm av å gå inne i rom med skråtak. Føler jeg er i en konstant bøy om du skjønner. He he 

Anonymkode: 9cb83...9b3

I-landsproblematikken si😅

Anonymkode: 71426...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For stort hus i forhold til tomta. Det ser ut som om det er spart godt og grundig på alle overflater inne. Huset har for mange søyler. Gresset utenfor ser ut som om det ble rullet ut i vår. Jeg liker ikke fargene. Jeg vil ikke ha leieboere i hybel for å finansiere huskjøp. Det ene badet er helt skrekkelig.

Dette er med andre ord ikke noe jeg så mye som ville ha sett på, og det er før jeg har sett på beliggenhet og pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

I-landsproblematikken si😅

Anonymkode: 71426...620

Absolutt ikke. Mer at jeg seriøst blir fysisk dårlig av skråtak. I tillegg er det dårlig utnyttelse av rom som jeg mener burde ha rette tak. Når det er skrå tak i en hel etasje blir man snytt for ekstra plass. Men kvm er vel det samme. 

Anonymkode: 9cb83...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...