Gå til innhold

Noen som har prøvd slankemiddelet Fast track og hatt noe resultat?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vurderer å prøve det, men hadde lyst å høre om noen her har erfaring med det? 

Anonymkode: f010d...0ef

Ingen? 

Anonymkode: f010d...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men vil tro det er bortkastede penger på lik linje med andre sånne produkter. Jeg har prøvd andre, og det er jo bare tull, hvis man går ned så er  det mest sannsynlig fordi man følger anbefalingene som følger med. som f.eks på denne at man skal spise maks 1800 kalorier og gå tur daglig. Man blir gjerne mer bevisst på eget kothold, og bevegelse.

Anonymkode: ff640...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men vil tro det er bortkastede penger på lik linje med andre sånne produkter. Jeg har prøvd andre, og det er jo bare tull, hvis man går ned så er  det mest sannsynlig fordi man følger anbefalingene som følger med. som f.eks på denne at man skal spise maks 1800 kalorier og gå tur daglig. Man blir gjerne mer bevisst på eget kothold, og bevegelse.

Anonymkode: ff640...9a3

Du har hekt sikkert rett. Takk fot svaret ditt. 

Anonymkode: f010d...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er slik at du er overvektig og virkelig trenger å gå ned i vekt, hør med legen om du kan få Mysimba. Jeg har brukt det i 4 måneder og er svært fornøyd så langt. 

Anonymkode: d6585...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er slik at du er overvektig og virkelig trenger å gå ned i vekt, hør med legen om du kan få Mysimba. Jeg har brukt det i 4 måneder og er svært fornøyd så langt. 

Anonymkode: d6585...f6f

Hei, kan du si litt om hvordan du har fått hjelp fra Mysimba? Finner så lite brukererfaringer på nett, men er fristet til å be legen min om å få prøve. Er så lei av mislykkede slankekurer 😒- har du opplevd bivirkninger?

Anonymkode: eb551...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir fortere mett når jeg spiser, spiser mindre enn det jeg gjorde før. Før var jeg sulten hele tiden og ble fort sulten igjen etter ett måltid. Det blir jeg ikke nå. 

Jeg spiste sunt før også, men jeg spiste alt for mye. Spiser det samme nå, kanskje 1/3 av det jeg spiste totalt før. 

Har hatt mye bivirkninger, spesielt ved oppstart og når jeg økte dosen. I dag har jeg lite bivirkninger. 

I USA heter medisinen Contrave, står mye mer om den hvis du leser de amerikanske sidene  

Det er en stor gruppe på Facebook. 

Anonymkode: d6585...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...