Gå til innhold

Tro om det enda er noe der?❣️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det vanskelig med samboer en god stund, vi er venner som har glemt å være kjærester igjennom en hektisk periode med flere små barn.

Nå skal han reise bort i forbindelse med jobb i 2 uker og jeg strigråt når han dro😭(og jeg er vant til å være mye alene).

Jeg har en tung periode selv nå med en utrolig krevende jobb som jeg ikke slipper før jeg legger meg i tillegg til at unga selvfølgelig må følges opp.Jeg vet ikke om jeg bare er superstressa og overvelda over at jeg får det veldig hektisk de her ukene alene (alt ekstra skulle jo selvfølgelig også hende nå når han er borte som møte i bhg og på skole, kveldsmøte på jobb, legetimer osv osv)eller om jeg faktisk kommer til å savne han som kjæreste.Kanskje jeg gjør det?At det kan være litt glo igjen?

Anonymkode: 4dcdc...101

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har hatt det vanskelig med samboer en god stund, vi er venner som har glemt å være kjærester igjennom en hektisk periode med flere små barn.

Nå skal han reise bort i forbindelse med jobb i 2 uker og jeg strigråt når han dro😭(og jeg er vant til å være mye alene).

Jeg har en tung periode selv nå med en utrolig krevende jobb som jeg ikke slipper før jeg legger meg i tillegg til at unga selvfølgelig må følges opp.Jeg vet ikke om jeg bare er superstressa og overvelda over at jeg får det veldig hektisk de her ukene alene (alt ekstra skulle jo selvfølgelig også hende nå når han er borte som møte i bhg og på skole, kveldsmøte på jobb, legetimer osv osv)eller om jeg faktisk kommer til å savne han som kjæreste.Kanskje jeg gjør det?At det kan være litt glo igjen?

Var trist å våkne uten han🙄🙈🤷🏼‍♀️

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Var trist å våkne uten han🙄🙈🤷🏼‍♀️

Har du sendt meld og fortalt dette til han ?😚

Anonymkode: e5e72...8b2

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du sendt meld og fortalt dette til han ?😚

Nei har ikke det, ville du gjort det?🤔❣️

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei har ikke det, ville du gjort det?🤔❣️

Selvfølgelig ! Det er jo for han det er viktig å få vite at du savner han og tenker på han.  ikke oss hehe 😚❤

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig ! Det er jo for han det er viktig å få vite at du savner han og tenker på han.  ikke oss hehe 😚❤

Hehe ja sant nok🤣🙈

Skrevet

Ja, det er tøffe tak og tøffe tider i både parforhold og spesielt under småbarnstiden. Det er da det er mest viktig å ta vare på hverandre, sette pris på hverandre og vise hverandre både ydmykhet, kjærlighet, styrke, fleksibilitet, gi hverandre rom, være et lag, vise omsorg, dele på tanker og bekymringer og gleder og sorger. Og mye mye mer. Ikke glem at det ER de små tingene som gjelder. Gi hverandre en klem og en kopp kaffi på morran, et smil, et kyss, et hei så godt å se deg når dere kommer hjem, finn på noe sammen, gjerne med barna, hold hender, send et lite hjerte på et ark i matboksen hans, ha på litt ekstra sexy undertøy en kveld bare fordi du vet han liker det (eller bare gå naken), snakk sammen om ting. 

Klart det fins noe der, dere må bare vanne det 💗 

Anonymkode: cf932...b26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...