Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har leddgikt og er i full jobb. Jeg er dø sliten etter jobb, men tenker jo at det er det mange som er. Sover ca 10 timer hver natt, og hviler middag en time (lekser til barna gjøres i stua mens jeg ligger på sofaen ved siden av). Har i dag vært tilskuer på en fotballcup fra 10-15, og gått rett i seng etter det. Er like sliten som jeg pleier etter jobb, kvalm og fryser. Utmattet er forbokstaven. Jeg går på cellegift og biologiske midler, de tar mye av sykdommen. Det jeg lurer på er, om jeg er normalt sliten, slik som dere normalt friske mennesker er eller høres det ut som om dette er mer enn vanlig? Jeg ønsker så veldig å ikke ha leddgikt, så det er litt vanskelig å innse at jeg kanskje preges mer sv sykdommen enn det jeg vil innrømme. 

Anonymkode: dab36...cdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det du beskriver er ikke normalt. Gå til legen og snakk med denne. Ikke gå slik for lenge, for da risikerer du å gå på en verre smell som også kan forverre sykdommen din!

Anonymkode: de4d7...57b

Skrevet

Ikke normalt, nei. 

Anonymkode: 81fdf...447

Skrevet

Jeg har det slik du beskriver og er frisk. Jeg er alene nesten hele tiden med barn, studier, full jobb. Problemet her er at jeg ikke er laget for å følge opp barn alene, uten pauser- men slik er det. Du har jo en diagnose som generelt gjør det mer utsatt for å bli sliten og utmattet. Har du noen som kan avlaste deg litt i hverdagen slik at du får lagt inn mer hvile? Eller om du kan redusere stillingen litt noen år? Selv friske (les jeg) vurderer dette veldig om dagen for å få inn mer fritid/hviletid.

Anonymkode: b2927...7ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...