Anonym bruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 Jeg kjøpte en plante i går, en slags sukkulent med store, sprø blader. Da den ansatte pakket den inn, reagerte jeg på at hun behandlet den så røft: La den hardt ned på siden og rullet papir rundt uten å samle bladene først. Jeg er veldig sjenert og vil ikke insinuere overfor folk at de ikke kan jobben sin, så jeg turte ikke si noe. Tenkte at hun sikkert visste best. I dag ser jeg at mange av bladene er knekt, både midt på og inntil stengelen. De er slappe og henger, og planten ser rett og slett ikke så fin ut. Er dette noe jeg kan gå tilbake og gi beskjed om? Bør man ikke kunne forvente at en ansatt i en blomsterbutikk behandler en plante slik at den ikke blir skadet? Anonymkode: 4e900...93e
Anonym bruker Skrevet 15. september 2019 #2 Skrevet 15. september 2019 Har faktisk tenkt på det samme😌 Anonymkode: 716bc...594
Anonym bruker Skrevet 15. september 2019 #3 Skrevet 15. september 2019 Akkurat det har jeg ikke lagt merke til, men jeg synes mange er elendige på å vanne og stelle spesielt roser! Skammelig å selge en rosebukett til 279 når flere blader er brune og står i full blomst. Anonymkode: d56be...12e
Anonym bruker Skrevet 15. september 2019 #5 Skrevet 15. september 2019 Jeg sier ifra. Anonymkode: 838f7...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå