Anonym bruker Skrevet 15. september 2019 #1 Skrevet 15. september 2019 Hater blomsterfluer, larver og bladlus, så det går bare med kunstige planter her. Hvor finner jeg de fineste? Gjerne nettbutikk. Anonymkode: 86e19...70f
Anonym bruker Skrevet 15. september 2019 #2 Skrevet 15. september 2019 Du bør igrunn bare gå rundt og titte, men vær veldig klar over at du ikke kommer til å finne mye du liker. Plutselig kommer du over noen du liker, men akkurat når du er på leit kommer du til å finne lite. Jeg har flere, men har kjøpt over tid og veldig ulike steder. Plantasjen hadde noen uteplanter jeg syns var veldig fine for mange år siden, jeg skulle egentlig ha inne siden min samboer ikke tålte noe. De passet perfekt i noen rør jeg hadde i hagen som ingenting annet overlevde i. Tok de inn på vinteren, så de overlevde i mange år. Har funnet endel grønnplanter og sukulenter. Jeg har kjøpt når jeg har sett noen som jeg syns er fine. Har de på loftet og bytter på etter hva jeg har lyst til. Nå har jeg ingen mann som er allergisk lengre, men på steder i huset der planter ikke lever lenge hos meg er det ok å ha kunstige. Har finni på plantasjen, europris, nille, søstrene grene, kremmerhuset og en fancy lokal interiørbutikk feks. Men som sagt, det er veldig mye stygt, så å finne noen fine er vanskelig og tar tid. Anonymkode: 87d2a...41a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå