Gå til innhold

Rosenrot?🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd rosenrot tabletter eller lignende?Jeg ble anbefalt dette av en venninne som mener hun fikk økt energi og sexlyst....for godt til å være sant?

Anonymkode: cc230...326

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse bivirkninger, noen alvorlige. En del medisiner man ikke skal ta det sammen med.

Jeg har styrt unna.

Anonymkode: c4170...260

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Masse bivirkninger, noen alvorlige. En del medisiner man ikke skal ta det sammen med.

Jeg har styrt unna.

Anonymkode: c4170...260

Hvilke bivirkninger da?🤔Jeg går ikke på noen medisiner.

Skrevet

Jeg bruker ingen medisiner, men fikk hjertebank og rødt kløende utslett på hele kroppen. Styr unna.

Anonymkode: e9d8f...bdc

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker ingen medisiner, men fikk hjertebank og rødt kløende utslett på hele kroppen. Styr unna.

Anonymkode: e9d8f...bdc

Bare fordi DU reagerte slik betyr ikke at alle gjør det. Å drive å fraråde folk kosttilskudd basert på èn person sin reaksjon er teit. Hadde det vært sånn at man bør styre unna og det ikke er bra så hadde det ikke blitt solgt. det er allmenkunnskap.

Anonymkode: b4143...324

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen som har prøvd rosenrot tabletter eller lignende?Jeg ble anbefalt dette av en venninne som mener hun fikk økt energi og sexlyst....for godt til å være sant?

Som med alt annet, for eksempel prevensjonsmidler så varierer det veldig fra person til person. Det er ikke sikkert du merker noe annerledes av å ta det, men det er ikke helt utelukkende at du kan oppleve økt sexlyst og energi. Det er ingen fasit og hvordan det virker på deg er det ingen som vet før du prøver det :) Rosenrot er IKKE farlig. Da hadde det ikke vært til salg i butikkene og uten resept.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Som med alt annet, for eksempel prevensjonsmidler så varierer det veldig fra person til person. Det er ikke sikkert du merker noe annerledes av å ta det, men det er ikke helt utelukkende at du kan oppleve økt sexlyst og energi. Det er ingen fasit og hvordan det virker på deg er det ingen som vet før du prøver det :) Rosenrot er IKKE farlig. Da hadde det ikke vært til salg i butikkene og uten resept.

Takk👏🏻😉Jeg tenker også at hadde det vært farlig hadde det ikke vært lov å solgt det i Norge...alt kan være farlig, vi reagerer forskjellig.For mannen min er foreksempel kiwi livsfarlig...🙈🙈🙈

Jeg gir det et forsøk👍🏻

Skrevet

Tenkte med en gang på sangen Rosenrot av Rammstein, den får jeg energi av 🤘

Anonymkode: 0558d...b18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...