Anonym bruker Skrevet 14. september 2019 #1 Skrevet 14. september 2019 Hvordan kan jeg få endret på samværsavtalen ang fars samvær med barna, om han ikke vil? Han har samvær 50%, men barna er mer hos meg. Stadig reiser ham bort osv, og da blir de hos meg. For å få endret bidraget må vi vel ha en ny avtale? Eller kan jeg søke om nytt bidrag (40/60) uten? Anonymkode: 25fc9...967
Anonym bruker Skrevet 14. september 2019 #2 Skrevet 14. september 2019 Dokumenter alt samværet du har og hva far har over noen måneder (du kan jo ta det tilbake i tid også om du har en oversikt over det), og så kontakter du bare Nav og ber om at bidrag justeres etter faktisk samvær. Vet andre som har gjort det. En tok først timer med eksen på fvk, far nektet for fakta og endring, da gikk hun til Nav. To andre mener jeg gikk rett til Nav etter at far over tid ikke ville høre snakk om endring. Litt usikker på hvordan de dokumenterte, men anbefaler deg å få ting skriftlig fra far. Sms holder som dokumentasjon. Om han ringer deg for å si at han ikke kan ha barna så kan du sende en sms, vise til samtalen og så si at siden han ikke ønsker/kan ha barna den perioden, så tar du dem. Anonymkode: b6236...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå