Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #1 Skrevet 13. september 2019 Hvor vanlig er det at menn "finner trygghet" i å holde i pikken sin? På kveldene når vi slapper av, og ser tv så oppdager jeg at mannen min sitter med hånden nedi buksen og holder på pikken! Var visst helt normalt og en god trygghet...? 😱 og han hadde ingen planer om å vaske seg etterpå heller..... Anonymkode: f1917...bc0
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #2 Skrevet 13. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvor vanlig er det at menn "finner trygghet" i å holde i pikken sin? På kveldene når vi slapper av, og ser tv så oppdager jeg at mannen min sitter med hånden nedi buksen og holder på pikken! Var visst helt normalt og en god trygghet...? 😱 og han hadde ingen planer om å vaske seg etterpå heller..... Anonymkode: f1917...bc0 Trygghet? Er han redd den skal dette av? Eller er det noe annet han må søke trygghet for Anonymkode: 9eb56...0e5
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #4 Skrevet 13. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Trygghet? Er han redd den skal dette av? Eller er det noe annet han må søke trygghet for Anonymkode: 9eb56...0e5 Lurte jeg også på 😱🤣 slapper av sier han nå... Anonymkode: f1917...bc0
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #5 Skrevet 13. september 2019 Min kan også gjøre det, men utenpå buksa. Når vi sover derimot, da er vi nakne. Det forekommer da også at han har et godt grep rundt den😂 Anonymkode: 5fad8...28b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #6 Skrevet 13. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Min kan også gjøre det, men utenpå buksa. Når vi sover derimot, da er vi nakne. Det forekommer da også at han har et godt grep rundt den😂 Anonymkode: 5fad8...28b og deere er fortsatt sammen? Mannegriser Anonymkode: 0f307...943
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #7 Skrevet 13. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: og deere er fortsatt sammen? Mannegriser Anonymkode: 0f307...943 Synes vel det er litt spesielt å slå opp med en mann bare fordi han holder på en bestemt kroppsdel i søvne? At han fiser så mye er en vesentlig større dealbreaker altså... Anonymkode: 5fad8...28b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #8 Skrevet 13. september 2019 Tror de er redd for hengepikk, er ikke hold i boxere slik det er i bh-er 🙄 Anonymkode: 03ea9...aed
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #9 Skrevet 13. september 2019 Jeg er kvinne, å liker å kose litt med klitten når jeg ser på tv, ikke fordi jeg er kåt eller for å oppnå orgasme, men fordi det godt... Er ikke det ganske vanlig da? Har gjort det så lenge jeg kan huske. Selvfølgelig alene eller med min mann som også ofte har hånda ned i buksa si. Anonymkode: 903cc...ef4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #10 Skrevet 13. september 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: og deere er fortsatt sammen? Mannegriser Anonymkode: 0f307...943 Virkelig? Anonymkode: 903cc...ef4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #11 Skrevet 13. september 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er kvinne, å liker å kose litt med klitten når jeg ser på tv, ikke fordi jeg er kåt eller for å oppnå orgasme, men fordi det godt... Er ikke det ganske vanlig da? Har gjort det så lenge jeg kan huske. Selvfølgelig alene eller med min mann som også ofte har hånda ned i buksa si. Anonymkode: 903cc...ef4 Hjelpes meg, nei det er ikke vanlig! Anonymkode: 7ddaf...5e4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #12 Skrevet 13. september 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er kvinne, å liker å kose litt med klitten når jeg ser på tv, ikke fordi jeg er kåt eller for å oppnå orgasme, men fordi det godt... Er ikke det ganske vanlig da? Har gjort det så lenge jeg kan huske. Selvfølgelig alene eller med min mann som også ofte har hånda ned i buksa si. Anonymkode: 903cc...ef4 Æsj ! Anonymkode: f1917...bc0
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #13 Skrevet 13. september 2019 Mannen min gjør ikke dette. Anonymkode: b5423...f8b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #14 Skrevet 13. september 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er kvinne, å liker å kose litt med klitten når jeg ser på tv, ikke fordi jeg er kåt eller for å oppnå orgasme, men fordi det godt... Er ikke det ganske vanlig da? Har gjort det så lenge jeg kan huske. Selvfølgelig alene eller med min mann som også ofte har hånda ned i buksa si. Anonymkode: 903cc...ef4 Går ut fra dette er tull, men hvis ikke: NEI, det er absolutt ikke "ganske vanlig", det må være noe av det mest avvikende jeg har hørt på en god stund. Anonymkode: b30e0...1ce
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #15 Skrevet 13. september 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Går ut fra dette er tull, men hvis ikke: NEI, det er absolutt ikke "ganske vanlig", det må være noe av det mest avvikende jeg har hørt på en god stund. Anonymkode: b30e0...1ce Jeg gjør også dette. Så da er vi iallefall to. Vasker meg etter selvfølgelig. Anonymkode: b3abf...10c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #16 Skrevet 13. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er kvinne, å liker å kose litt med klitten når jeg ser på tv, ikke fordi jeg er kåt eller for å oppnå orgasme, men fordi det godt... Er ikke det ganske vanlig da? Har gjort det så lenge jeg kan huske. Selvfølgelig alene eller med min mann som også ofte har hånda ned i buksa si. Anonymkode: 903cc...ef4 Nei, det tror jeg virkelig ikke er vanlig.Veldig spesielt Anonymkode: 9eb56...0e5
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #17 Skrevet 13. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hjelpes meg, nei det er ikke vanlig! Anonymkode: 7ddaf...5e4 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Går ut fra dette er tull, men hvis ikke: NEI, det er absolutt ikke "ganske vanlig", det må være noe av det mest avvikende jeg har hørt på en god stund. Anonymkode: b30e0...1ce 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det tror jeg virkelig ikke er vanlig.Veldig spesielt Anonymkode: 9eb56...0e5 Uansett, så bryr jeg meg egentlig ikke hva dere mener, det er godt, og kommer ikke til å slutte med det. Anonymkode: 903cc...ef4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #18 Skrevet 13. september 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uansett, så bryr jeg meg egentlig ikke hva dere mener, det er godt, og kommer ikke til å slutte med det. Anonymkode: 903cc...ef4 Nei, hvorfor skulle du det? Du mener det er vanlig, andre mener ikke det. Ingen som prøver å få deg til å slutte med det som er en merkelig ting å gjøre. Spesielt i samme rom som andre. Anonymkode: 35dcb...360
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #19 Skrevet 13. september 2019 Det er ikke unormalt. Dette gjør jo gutter fra de er småbarn og oppdager luren sin. Er nok ikke noe menn tør å innrømme for kvinnene nettopp pga reaksjoner som kvinnene viser her - avsky. Tror det kommer frem senere i et forhold, når man for eksempel har vært sammen i noen år. Det jeg derimot syns er ekkelt og viser dårlig folkeskikk og hygiene er at mannen ikke vasker hendene. Håper han gjør det før han tar på deg, mat eller andre ting. For det er uhygienisk og ekkelt Anonymkode: 6af86...d38
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #20 Skrevet 13. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor vanlig er det at menn "finner trygghet" i å holde i pikken sin? På kveldene når vi slapper av, og ser tv så oppdager jeg at mannen min sitter med hånden nedi buksen og holder på pikken! Var visst helt normalt og en god trygghet...? 😱 og han hadde ingen planer om å vaske seg etterpå heller..... Anonymkode: f1917...bc0 Det der er veldig vanlig! Anonymkode: 04970...ffb
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #21 Skrevet 13. september 2019 Det er fordi menn er som aper! De begynner med dette fra de er ganske små. Pikken er det fineste og viktigste de har i livet sitt, ingenting overgår staken. Neandertalere! Anonymkode: 67d3b...de3
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #22 Skrevet 13. september 2019 Å herregud. Er det bare fise fine damer her inne?? Snakk om å vêr pripne! Ja menner pleier å jør d.. so what!! Jeg liker og å kose med meg selv til tider, er jeg og ekkel da. Nei gå å sprit dere kjerringer! Hysteriske kvinnfolk Anonymkode: ce1e0...808
Anonym bruker Skrevet 14. september 2019 #23 Skrevet 14. september 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor vanlig er det at menn "finner trygghet" i å holde i pikken sin? På kveldene når vi slapper av, og ser tv så oppdager jeg at mannen min sitter med hånden nedi buksen og holder på pikken! Var visst helt normalt og en god trygghet...? 😱 og han hadde ingen planer om å vaske seg etterpå heller..... Anonymkode: f1917...bc0 Det er vanlig å holde i snoppen, men ikke å late som om den er rein og dufter av rosenvann... Man vasker hender før man tar i andre ting, i alle fall. Anonymkode: da13f...964
Anonym bruker Skrevet 14. september 2019 #24 Skrevet 14. september 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette gjør jo gutter fra de er småbarn og oppdager luren sin. Jenter også. Anonymkode: 903cc...ef4
Anonym bruker Skrevet 14. september 2019 #25 Skrevet 14. september 2019 Han klør seg en del på kvelden, det er irriterende, men han holder ikke på den. Ber han alltid vaske seg etterpå, gjør det ikke uten at jeg sier det, for han klør seg utenpå klærne, ikke hånden inni. Anonymkode: f9f1e...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå