Gå til innhold

Sole seg naken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommeren er over. Men jeg lurer på hvor mange her inne som liker å sole seg naken når man er usjenert. Vi bor i en bygd der det er langt mellom hvert hus, og en plass der ingen ser oss, så vi soler oss alltid nakne. Er det andre med samme mulighet som gjør det? 

Anonymkode: 4d8d4...e6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg visst at ingen kunne se meg eller kunne komme overaskende på meg, så skal jeg ikke se bort i fra at jeg kunne solt stussen litt ja, men da måtte jeg vært helt alene.

Anonymkode: 378cf...d0e

Skrevet

Det har jeg ikke noe behov for. 

Anonymkode: 019af...2f3

Skrevet

Kunne nok kanskje ha funnet på det hvis jeg var helt alene med mannen. Og litt vin, det hadde også passet veldig godt inn der🥰🥂

Skrevet
1 time siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Kunne nok kanskje ha funnet på det hvis jeg var helt alene med mannen. Og litt vin, det hadde også passet veldig godt inn der🥰🥂

Ja, det er akkurat det jeg mener. Det kan anbefales, man trenger ikke klær overalt når man er alene. 

Hi

Anonymkode: 4d8d4...e6f

Skrevet

Jeg har solt meg nesten naken på balkongen. Altså med bikinitruse, men ellers toppløs. Ingen problem med det. Tror ingen har sett meg, og om de har sett meg, så tror jeg ikke at det har vært så traumatisk for dem at de må oppsøke hjelp.

Anonymkode: 2238e...caf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...