Gå til innhold

Er redd det er noe alvorlig galt med meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er den internasjonale sjokoladedagen, jeg har masse sjokolade i hus, men jeg har ikke lyst på den! Tenker dere legevakt eller 113? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

I dag er den internasjonale sjokoladedagen, jeg har masse sjokolade i hus, men jeg har ikke lyst på den! Tenker dere legevakt eller 113? 

Jeg tenker at du er heldig. Jeg har masse sjokolade i hus og er allergisk MOT sjokolade.

Det er noe i veien med MEG...

Endret av DetYrer
skrivefeil
Skrevet

Tenker du må vurdere litt. Sett den frem og smak en bit eller to. Frister det fortsatt ikke, så rop og be noen andre starte hjertekompresjoner med de ringer 113 kanskje?

Anonymkode: 8e26a...369

Skrevet

Er det? Løper til butikken.  Dessverre bor jeg i England hvor sjokolade ikke er sjokolade. 

Kan jeg ringe en hjelpetelefon for å skaffe meg norsk sjokolade? 

Anonymkode: 3de63...d1e

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det? Løper til butikken.  Dessverre bor jeg i England hvor sjokolade ikke er sjokolade. 

800-sjokolade?

Anonymkode: 8e26a...369

Skrevet

113. Helt klart. Dette er ikke bra, altså. 

Skrevet

Dette kan være svært alvorlig, HI!

Jeg skal nå bevege meg ut i det som tidvis er storm i kastene, kjempe meg gjennom regn og blåsende gjenstander. Har forberedt meg godt med å ta et mineral på forhånd... som gjør at jeg kan spise sjokolade uten å ta skade av det. For jeg skal heller ikke spise sjokolade, men kan jukse litt på denne måten. Og akkurat nå er jeg desperat!

Det må jo ikke være noe alvorlig, så ikke ta sorgene på forskudd - men bedre med en telefon for mye enn en for lite. Om ikke annet, ring legevakten NÅ!

Hopper i støvlene og går...

Anonymkode: 8afa5...8f1

Skrevet
1 time siden, DetYrer skrev:

Jeg tenker at du er heldig. Jeg har masse sjokolade i hus og er allergisk MOT sjokolade.

Det er noe i veien med MEG...

Stakkars deg😬😭

Skrevet

Ja, jeg er litt bekymret. Får meg ikke til å sette det frem en gang (foreløpig ihvertfall), men mannen pleier å være hul så han vil sikkert ha når han kommer hjem. 

Vet ikke om jeg tør å vente så lenge før jeg evt kontakter noen, men er usikker på om problemet er somatisk eller psykiatrisk...

Skrevet
12 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Ja, jeg er litt bekymret. Får meg ikke til å sette det frem en gang (foreløpig ihvertfall), men mannen pleier å være hul så han vil sikkert ha når han kommer hjem. 

Vet ikke om jeg tør å vente så lenge før jeg evt kontakter noen, men er usikker på om problemet er somatisk eller psykiatrisk...

Spiller ingen rolle - hjelp trenger du trolig uansett!

Skrevet

😅 Jeg er ikke like nervøs lenger, det fristet med litt smash 😅 Aldri blitt så lettet før!

Skrevet
1 minutt siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

😅 Jeg er ikke like nervøs lenger, det fristet med litt smash 😅 Aldri blitt så lettet før!

Gudskjelov. Jeg var ved å ringe mamma for å spørre om råd! Mamma vet alt!

Anonymkode: bcee5...eaf

Skrevet
1 time siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Enda godt!

Jeg kjempet meg gjennom regn og blåst til butikken og tilbake - det var verdt det! :D

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sjømannskirken, 300 kr for en kvikklunsj 😋😋

Skrevet

Internasjonal sjokoladedag på fredag 13, hmmm, litt ekstra trøst når ting går skeis

Anonymkode: b129c...234

Skrevet (endret)
1 time siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Det var godt å høre. Jeg har sittet og spist mokkasjokolade for å sende gode sjokoladevibber din vei. For å være på den sikre siden, så tror jeg at jeg tar et par til. Ingen vits i å ta noen risk, liksom. 

Endret av Himmel og hav

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...