Gå til innhold

Hemoroide krem mot poser under øynene, har du prøvd det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks. Rompekrem med diverse virkestoffer mot betennelse skal i rompa. Ikke under øynene

Anonymkode: a42dd...c79

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Niks. Rompekrem med diverse virkestoffer mot betennelse skal i rompa. Ikke under øynene

Anonymkode: a42dd...c79

hva hvis øynene ser ut som en "bak".

Anonymkode: b522a...035

Skrevet

Mener det var en dame på Operah Winfrey show som hadde sverget til dette i ansiktet. Hun hadde ingen rynker. Selv hadde jeg aldri turt å prøve det!

Anonymkode: 41161...a2e

Skrevet

Har også hørt det.. aldri prøvd og hadde aldri gjort det heller.. 

Et annet tips mot poser under øynene og om man er blå under øynene er å ta to hele kalde egg, og holde de under øyet.. Det har jeg gjort mange ganger..  og spesielt etter jeg har grått i en dag eller to av en eller annen spesiell grunn 🤪 

Anonymkode: 2fd5b...866

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har også hørt det.. aldri prøvd og hadde aldri gjort det heller.. 

Et annet tips mot poser under øynene og om man er blå under øynene er å ta to hele kalde egg, og holde de under øyet.. Det har jeg gjort mange ganger..  og spesielt etter jeg har grått i en dag eller to av en eller annen spesiell grunn 🤪 

Råe eller kokte?

Anonymkode: ba8ca...2fc

Skrevet

Råe... men det spiller sikkert ikke noen rolle 🙄😂 men det funker!! På meg i hvertfall.. det var helt tilfeldig at jeg fant det ut.. måtte ha noe for å få ned hovenhet, poser og blå under øynene etter to dagers grining.. så helt grusom ut.. og  har jo hørt at noe kaldt hjelper.. så egg passet perfekt under øynene 👍

Skrevet

Jeg har en øyemaske i fryseren. Bruker den mange ganger pr uke 

Anonymkode: 2a969...1ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...