Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #2 Skrevet 13. september 2019 Niks. Rompekrem med diverse virkestoffer mot betennelse skal i rompa. Ikke under øynene Anonymkode: a42dd...c79
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #3 Skrevet 13. september 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Niks. Rompekrem med diverse virkestoffer mot betennelse skal i rompa. Ikke under øynene Anonymkode: a42dd...c79 hva hvis øynene ser ut som en "bak". Anonymkode: b522a...035
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #4 Skrevet 13. september 2019 Ingen? Anonymkode: ba8ca...2fc
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #5 Skrevet 13. september 2019 Mener det var en dame på Operah Winfrey show som hadde sverget til dette i ansiktet. Hun hadde ingen rynker. Selv hadde jeg aldri turt å prøve det! Anonymkode: 41161...a2e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #6 Skrevet 13. september 2019 Har også hørt det.. aldri prøvd og hadde aldri gjort det heller.. Et annet tips mot poser under øynene og om man er blå under øynene er å ta to hele kalde egg, og holde de under øyet.. Det har jeg gjort mange ganger.. og spesielt etter jeg har grått i en dag eller to av en eller annen spesiell grunn 🤪 Anonymkode: 2fd5b...866
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #7 Skrevet 13. september 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har også hørt det.. aldri prøvd og hadde aldri gjort det heller.. Et annet tips mot poser under øynene og om man er blå under øynene er å ta to hele kalde egg, og holde de under øyet.. Det har jeg gjort mange ganger.. og spesielt etter jeg har grått i en dag eller to av en eller annen spesiell grunn 🤪 Anonymkode: 2fd5b...866 Råe eller kokte? Anonymkode: ba8ca...2fc
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #8 Skrevet 13. september 2019 Råe... men det spiller sikkert ikke noen rolle 🙄😂 men det funker!! På meg i hvertfall.. det var helt tilfeldig at jeg fant det ut.. måtte ha noe for å få ned hovenhet, poser og blå under øynene etter to dagers grining.. så helt grusom ut.. og har jo hørt at noe kaldt hjelper.. så egg passet perfekt under øynene 👍 Anonymkode: 2fd5b...866
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #9 Skrevet 13. september 2019 Jeg har en øyemaske i fryseren. Bruker den mange ganger pr uke Anonymkode: 2a969...1ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå