Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #1 Skrevet 13. september 2019 Noen forslag til hva jeg kan ha i matpakken som er lavkarbo? Trenger å spare litt penger og tenker å begynne å ha med meg matpakke istedenfor å handle lunsj i kantina hver dag. Anonymkode: 98377...550
LeTwinsA Skrevet 13. september 2019 #2 Skrevet 13. september 2019 ville ha enten omelett, eggerøre, kokte egg + en salat til og oppskåret gultot i skiver til å knaske på
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #3 Skrevet 13. september 2019 3 minutter siden, LeTwinsA skrev: ville ha enten omelett, eggerøre, kokte egg + en salat til og oppskåret gultot i skiver til å knaske på Tusen takk, men tror jeg ikke klarer egg hver dag, men et par dager i uken så er det god idé Gulrot er ikke lavkarbo dessverre. Grønnsaker som vokser under jorden inneholder en del karbo. Anonymkode: 98377...550
LeTwinsA Skrevet 13. september 2019 #4 Skrevet 13. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk, men tror jeg ikke klarer egg hver dag, men et par dager i uken så er det god idé Gulrot er ikke lavkarbo dessverre. Grønnsaker som vokser under jorden inneholder en del karbo. Anonymkode: 98377...550 Oi det var nytt for meg, da utgår det ja!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #5 Skrevet 13. september 2019 knekkebrød, hjemmelagede eller brisk sine lavkarbobrød salat lavkarbolapper suppe på mattermos reker i majones, evt litt kesam, og avokado ved siden av middagsrester Anonymkode: 4e8cb...684
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #6 Skrevet 13. september 2019 Spørs hvor lavkarbo du spiser. Salat med egg og reker Salat med ost og skinke En boks makrell i tomat og en halv avokado En skyr og et par knekkebrød Anonymkode: 09e51...9f9
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #7 Skrevet 13. september 2019 Hver søndag steker jeg kylling som jeg har i en boks i kjøleskapet. Lager matpakke med det som base. Putter oppi chili, løk og andre grønnsaker, evt noen nøtter eller kjerner. Topper det hele med olje, salt, pepper, krydder og lime. Noen ganger steker jeg grønnsakene. Anonymkode: 9387d...5d8
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #8 Skrevet 13. september 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: knekkebrød, hjemmelagede eller brisk sine lavkarbobrød salat lavkarbolapper suppe på mattermos reker i majones, evt litt kesam, og avokado ved siden av middagsrester Anonymkode: 4e8cb...684 Det med suppe på termos var en veldig god idé. Har du oppskrift på disse lappene? Anonymkode: 98377...550
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #9 Skrevet 13. september 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hver søndag steker jeg kylling som jeg har i en boks i kjøleskapet. Lager matpakke med det som base. Putter oppi chili, løk og andre grønnsaker, evt noen nøtter eller kjerner. Topper det hele med olje, salt, pepper, krydder og lime. Noen ganger steker jeg grønnsakene. Anonymkode: 9387d...5d8 Blir ikke kyllingen litt ekkel når den har ligget 5 dager i kjøleskap? Anonymkode: 719aa...a19
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #10 Skrevet 13. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det med suppe på termos var en veldig god idé. Har du oppskrift på disse lappene? Anonymkode: 98377...550 Nei, desverre. Er så lenge siden jeg har laget det, med du bare google litt og teste. Men jeg gikk etter de som var minst egg i, for ellers så syntes jeg det smakte litt for mye som omelett, kan gjene ha revne grønnsaker i. Suppe på termos brukte jeg ganske mye, var veldig praktisk. Vil anbefale deg mattermos. Anonymkode: 4e8cb...684
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #11 Skrevet 13. september 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, desverre. Er så lenge siden jeg har laget det, med du bare google litt og teste. Men jeg gikk etter de som var minst egg i, for ellers så syntes jeg det smakte litt for mye som omelett, kan gjene ha revne grønnsaker i. Suppe på termos brukte jeg ganske mye, var veldig praktisk. Vil anbefale deg mattermos. Anonymkode: 4e8cb...684 Takk for tips. Mattermos har vi, bruker den til ferdigkokte pølser når vi er på tur. Anonymkode: 98377...550
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #12 Skrevet 13. september 2019 Ostepletter! Anonymkode: e17e2...5a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå