Gå til innhold

Liker barnet ditt honning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine hater det. Synes ikke det er godt i det hele tatt. 

Men da jeg var liten digga jeg honning, både jeg og faren har alltid likt det.

Hvor vanlig er det å mislike honning? 

Anonymkode: 36b54...6a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er stor forskjell på typer honning da. Jeg liker ikke sånn "vanlig" honning, men elsker akasie-honning. 

Ungene våre liker det ikke så godt. Dvs, en liker det, men tåler det ikke.

Anonymkode: 71726...609

Skrevet

Min elsker honning😊

Anonymkode: 395f3...62b

Skrevet

Tror ikke noen av mine spiser det, men det gjør ikke jeg heller.

Skrevet

Mine liker den norske tjukke fra honningcentralen på ristet brød. Akasie og all annen flytende honning liker de ikke.

Anonymkode: 05f1e...194

Skrevet

Ja, det liker de. Helst norsk blomsterhonning blandet med smør på ferskt brød eller i varm melk.

Anonymkode: 97bb8...9ab

Skrevet

Min ene liker det i varm melk. 

Min andre er ikke begeistret.

Selv elsket jeg honning på brødet som barn. Nå synes jeg det er litt for søtt.

Anonymkode: c1154...42a

Skrevet

Mine liker det bare i mat eller te

Anonymkode: ceaac...20b

Skrevet

Min yngste liker akasiehonning på gresk yoghurt. Ellers liker ingen honning i familien.

Skrevet

Her spiser alle en skje honning hver morgen  hele høst/vinterhalvåret gjennom. Sparer også en del sykdom😄

Skrevet
23 minutter siden, Optatium skrev:

Her spiser alle en skje honning hver morgen  hele høst/vinterhalvåret gjennom. Sparer også en del sykdom😄

Nei, det gjør ikke det. Helsegevisnstene ved honning er tilbakevist for lengst. De kan like gjerne spise en skje sukker. 

Anonymkode: 4baf6...485

Skrevet
25 minutter siden, Optatium skrev:

Eh, nei. 

Anonymkode: 89d18...2c3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Eh, nei. 

Anonymkode: 89d18...2c3

Eh, jo. Honning er et naturlig antibiotikum og bidrar til å hindre luftveisinfeksjoner. Det er også sårhelende og kan brukes på sår utenpå huden, og er også godt for sår hals. 

Skrevet
1 time siden, Optatium skrev:

Det gjorde bestemoren min og alltid. Så når jeg overnattet der, eller de overnattet hos oss (hun hadde honningboks med seg), så fikk jeg og alltid en skje med honning. Stor stas og et kjært barndomsminne  😊

Anonymkode: 1cc57...717

Skrevet

Hun ene liker honning i varm melk når hun har vondt i halsen, ellers er hun ikke glad i det. Flasken hun har i skapet må ofte bli tørket støv av, for den brukes ikke mye. Hun prøvde seg på å ha det i ulike ting en stund, men endte opp med at det var æsj. 

Jeg har aldri likt lukta på honning, så jeg tror ikke jeg har smakt det. Mulig i noe jeg har spist, men ikke som jeg har vist om. 

Anonymkode: 30817...4eb

Skrevet
On 9/13/2019 at 3:11 PM, Anonym bruker said:

Mine hater det. Synes ikke det er godt i det hele tatt. 

Men da jeg var liten digga jeg honning, både jeg og faren har alltid likt det.

Hvor vanlig er det å mislike honning? 

Anonymkode: 36b54...6a6

min liker det kun i teen om han er syk, ikke på brødskiven eller andre ting , er vel ikke så barnevennlig, likte det ikke selv før jeg var 17-18 år

Anonymkode: d3eba...3de

Skrevet

Ja mine elsker honning, det er jo søtt. De får det ofte på brødskiva/toasten, er favorittpålegget. 

Anonymkode: 31ecc...cc0

Skrevet
På 13.9.2019 den 20.41, Optatium skrev:

Eh, jo. Honning er et naturlig antibiotikum og bidrar til å hindre luftveisinfeksjoner. Det er også sårhelende og kan brukes på sår utenpå huden, og er også godt for sår hals. 

Eh, nei. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Eh, nei. 

Hehe, okei☺️

Skrevet
20 minutter siden, Optatium skrev:

Hehe, okei☺️

Nei. At du utsetter utsetter ungene dine for slikt tull er ikke "okei". Det er skummelt. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei. At du utsetter utsetter ungene dine for slikt tull er ikke "okei". Det er skummelt. 

Skummelt å gi ungene honning?

Anonymkode: 1cc57...717

Skrevet

Jeg tror at jeg aldri har smakt honning. Mine fremtidige barn ( hvis jeg får) vil nok ikke smake honning. Må man ha honning? 

Anonymkode: f0445...311

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå må du jammen gi deg. Det blir for dumt😂

Skrevet
2 minutter siden, Optatium skrev:

Nå må du jammen gi deg. Det blir for dumt😂

Du gir ikke honning til yngste også vel? Er ikke yngste din bare litt over året? 

Anonymkode: cbf6e...4e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...