Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #1 Skrevet 13. september 2019 Jeg har en bekjent som skylder meg penger for en tjeneste jeg har gjort for henne for ca 2 uker siden. Hun har sagt at hun skal vipse pengene til meg, men ingenting blir gjort. Er det ikke da innafor av meg å be om disse pengene på vips? Anonymkode: c754c...3f5
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #2 Skrevet 13. september 2019 Det er helt innafor! Gjør det selv når jeg har sitter barnevakt å det er gått 2 dager uten at jeg har fått pengene. Aldri fått noe sure miner de har heller virket flau over at de har glemt å betale. Anonymkode: f79d7...bbc
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #3 Skrevet 13. september 2019 Det er ikke frekt. To uker etter en tjeneste/vare/hva som helst er levert er det uansett helt normalt at man skal betale for seg. Du bør absolutt be om pengene, den bekjente håper kanskje du har glemt det... Anonymkode: a7c6d...ef7
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #4 Skrevet 13. september 2019 Selvfølgelig ikke frekt. er det noen som er frekk, så er det din bekjente som er det Anonymkode: d8697...afe
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #5 Skrevet 13. september 2019 Frekkere å ikke betale for seg. Anonymkode: e77f0...9f1
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #6 Skrevet 13. september 2019 Helt innafor! Om jeg skulle glemme å betale noe jeg skylder noen (tror ikke det har skjedd hittil altså), så vil jeg mye heller få en forespørsel på vipps og få muligheten til å ordne opp, enn at vedkommende skal gå og være sur på meg uten at jeg aner noen ting. Anonymkode: afea6...3eb
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #7 Skrevet 13. september 2019 Send «be om penger» på vipps, skriv kommentar på hva det gjelder og et smilefjes! Anonymkode: 99a34...095
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #8 Skrevet 13. september 2019 Helt innenfor, og overhodet ikke frekt. Det er hun som er frekk som ikke har betalt. Hadde det vært snakk om å f.eks vente til lønningsdag den 20. eller noe sånt så måtte hun ha spurt deg om det var greit. Å bare la være å betale er veldig frekt. Anonymkode: a3c63...8bc
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #9 Skrevet 13. september 2019 Jeg synes dette er vanskelig. Jeg kjørte sønnen min og en kompis i svømmehallen på Søndag. Kan du betale så vippser mamma deg, spurte gutten om. Ja det var jo greit. Fikk ikke noe vipps fra henne og i går traff jeg henne på håndballkamp, men jeg fikk meg ikke til å spørre. Hun sa at guttene hadde det artig i svømmehallen sa hun. Da skulle jeg ha sagt noe, men fikk det ikke til Anonymkode: ddc6d...ec9
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #10 Skrevet 13. september 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes dette er vanskelig. Jeg kjørte sønnen min og en kompis i svømmehallen på Søndag. Kan du betale så vippser mamma deg, spurte gutten om. Ja det var jo greit. Fikk ikke noe vipps fra henne og i går traff jeg henne på håndballkamp, men jeg fikk meg ikke til å spørre. Hun sa at guttene hadde det artig i svømmehallen sa hun. Da skulle jeg ha sagt noe, men fikk det ikke til Anonymkode: ddc6d...ec9 Det der er litt vanskelig ja. Kan hende hun trodde du skulle betale siden han var med dere. Men siden gutten nevnte vipps, så tenkte hun at hun skulle betsle. Normale oppegående folk sender heller med enn uten penger. Jeg hadde ikke turt å sende barnet med på aktiviteter med andre uten å sende med penger. Har du tlf nr hennes? Noen ganger slår jeg litt av prisen hehe. Hvis det kostet 375 kr å bade feks, så hadde jeg bedt om 300. Men du har din rett å få disse pengene. Hun visste jo det. Send på vipps at du vil ha pengene 😊 Noen ganger glemmer jeg selv å betale i vipps. Men jeg har en hjerneskade som gjør at jeg glemmer. Da er folk flinke til å minne meg på det. Hehe. Men jeg blir da aldri sur. Heller flau over meg selv, og beklager og sier fint at de ber om det jeg skylder. Anonymkode: 5ed3d...970
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå