Gå til innhold

Ok, dere som dater, er single, på utkikk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere å slappe av og kose dere i en date-setting? Jeg blir helt knytt, keitete og uvel. Jeg flørter gjerne når det er «ufarlig», er rask i replikken og ler og smalltalker gjerne i alle andre settinger, men så fort det kan likne på noe «datete», så slås jeg helt av. Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme over kneika, for jeg tør rett og slett ikke å date! Jeg måtte bare slette tinder, for så fort noen antydet å møtes, så mista jeg «spenninga» i det, det ble bare ekkelt og jeg følte trang til å rømme.

Hvordan gjør andre dette? 

Anonymkode: 09003...93f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er meg selv. Også på date.

Anonymkode: 25f45...c05

Skrevet

Huff vet hvordan du har det! Jeg er lik som deg bare enda verre faktisk. Jeg er ekstremt dårlig på smalltalk og sier helt teite ting bare fordi jeg er så fryktelig nervøs! Har selv en Tinder date idag men vurderer å avlyse selv om jeg virkelig liker han,men hadde sikkert blitt skikkelig kleint og ubehagelig. Har bare sovet 2 timer inatt for jeg overanalyserer alt som kan gå galt :S Har dessverre ingen tips til deg men du er hvertfall ikke alene om problemet.

Anonymkode: 6db41...5d4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Huff vet hvordan du har det! Jeg er lik som deg bare enda verre faktisk. Jeg er ekstremt dårlig på smalltalk og sier helt teite ting bare fordi jeg er så fryktelig nervøs! Har selv en Tinder date idag men vurderer å avlyse selv om jeg virkelig liker han,men hadde sikkert blitt skikkelig kleint og ubehagelig. Har bare sovet 2 timer inatt for jeg overanalyserer alt som kan gå galt :S Har dessverre ingen tips til deg men du er hvertfall ikke alene om problemet.

Tusen takk for svar, det er, om ikke annet, fint å vite at man er flere.

Håper du tør å gå på date i dag, og at det blir fint! Hvis du gjør det, hadde det vært gøy hvis du oppdaterte her. Jeg krysser fingrene for deg :)

- Hi. 

Skrevet

Det ville sikkert hjelpe om dere faktisk dreit i begrepet "date", som er en uting uansett - en "date" er i beste fall et salgsmøte. Møt noen i virkeligheten, avtal å gjøre noe trivelig sammen, og liker dere hverandre fortsatt så ta det derfra.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar, det er, om ikke annet, fint å vite at man er flere.

Håper du tør å gå på date i dag, og at det blir fint! Hvis du gjør det, hadde det vært gøy hvis du oppdaterte her. Jeg krysser fingrene for deg :)

- Hi. 

Ender nok opp på å gå på daten for liker han godt å får sommerfugler i magen av tanken på å møte han idag,men samtidig gruer jeg meg veldig også. Får så presentasjonangst.

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ender nok opp på å gå på daten for liker han godt å får sommerfugler i magen av tanken på å møte han idag,men samtidig gruer jeg meg veldig også. Får så presentasjonangst.

bare avstå fra sex

Anonymkode: 2b527...c0e

Skrevet

Sorry å kuppe tråden men TS spurte om oppdatering etter daten. Jeg syns daten gikk over all forvetning! Det var overhodet ingen pinlig stillhet vi hadde noe å snakke om hele tiden :) Følte vi hadde em kjemi men usikker på om ham følte det samme ettersom han kjørte meg rett hjem etter showet vi var på. Har uansett hatt en utrolig fin kveld og en veldig hyggelig date :) Kjenner jeg får litt mer selvtillit uansett etter ikveld ettersom jeg mestret det sosiale :)

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

bare avstå fra sex

Anonymkode: 2b527...c0e

Ja det kan være lurt på 1.date :)

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sorry å kuppe tråden men TS spurte om oppdatering etter daten. Jeg syns daten gikk over all forvetning! Det var overhodet ingen pinlig stillhet vi hadde noe å snakke om hele tiden :) Følte vi hadde em kjemi men usikker på om ham følte det samme ettersom han kjørte meg rett hjem etter showet vi var på. Har uansett hatt en utrolig fin kveld og en veldig hyggelig date :) Kjenner jeg får litt mer selvtillit uansett etter ikveld ettersom jeg mestret det sosiale :)

Så bra!! Du torde, og klarte det 👏🏻😃 jeg er skikkelig glad på dine vegne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...