Gå til innhold

Dere må virkelig gi dere!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flau? Jeg har ikke forsvunnet fra tråden, men typisk å anta slik. Å låne bort et fat er et I lands problem og jeg er snarere flau over det jeg leser. 

PS. Det står ingensteds at han ba om det fineste fatet (bryllupsfatet).

Det står ei heller noe om at det mulig var en søndag og umulig å få tak i et fat han trengte. Skjerp dere, bitches! Kan være utallige grunner til at han ikke kunne gå ut og kjøpe!

HI

Anonymkode: d45ec...0fd

Du kaller andre for bitches? 

Du ER festelig 🤪

Anonymkode: da6ce...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kaller andre for bitches? 

Du ER festelig 🤪

Anonymkode: da6ce...e93

Man ER bitch med store bokstaver om man ikke ønsker å låne naboen et fat, JA.

Anonymkode: d45ec...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flau? Jeg har ikke forsvunnet fra tråden, men typisk å anta slik. Å låne bort et fat er et I lands problem og jeg er snarere flau over det jeg leser. 

PS. Det står ingensteds at han ba om det fineste fatet (bryllupsfatet).

Det står ei heller noe om at det mulig var en søndag og umulig å få tak i et fat han trengte. Skjerp dere, bitches! Kan være utallige grunner til at han ikke kunne gå ut og kjøpe!

HI

Anonymkode: d45ec...0fd

Hvem er det som undertrykker deg siden du mener man alltid må stille opp for folk som stjeler og er frekk mot seg?

Og hvorfor synes du det er greit å være så frekk mot andre som du svarer folk her?

Er du naboen til Hi i den andre tråden, kanskje?

Anonymkode: a7eff...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvem er det som undertrykker deg siden du mener man alltid må stille opp for folk som stjeler og er frekk mot seg?

Og hvorfor synes du det er greit å være så frekk mot andre som du svarer folk her?

Er du naboen til Hi i den andre tråden, kanskje?

Anonymkode: a7eff...540

Jeg er en helt vanlig nabo og et medmenneske som ville ha blitt glad dersom min nabo ba meg om hjelp og jeg kunne hjelpe :hjerte:.

Jeg tror på følgende: Dersom du smiler til verden, så smiler verden tilbake :hjerte:

Anonymkode: d45ec...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er en helt vanlig nabo og et medmenneske som ville ha blitt glad dersom min nabo ba meg om hjelp og jeg kunne hjelpe :hjerte:.

Jeg tror på følgende: Dersom du smiler til verden, så smiler verden tilbake :hjerte:

Anonymkode: d45ec...0fd

Så selv om folk i realiteten stjeler fra deg og er ufin og frekk mot deg, så lar du dem bare fortsette mens du smiler like mye tilbake?

Det har lite med selvrespekt å gjøre...

Anonymkode: a7eff...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så selv om folk i realiteten stjeler fra deg og er ufin og frekk mot deg, så lar du dem bare fortsette mens du smiler like mye tilbake?

Det har lite med selvrespekt å gjøre...

Anonymkode: a7eff...540

Jeg har ingen tro på at naboen stjeler fra henne. Det virker som et godt naboforhold som HI i den andre tråden har slått seg vrang i pga bagateller. Ingen naboer stjeler for så å spørre om de kan få låne et fat. 

Anonymkode: d45ec...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du var en løyen skrue hi. Alt du ytrer i denne tråden er bare merkelig, og jeg mistenker du bare er dårlig på trolling.

Anonymkode: 7e0ac...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ingen tro på at naboen stjeler fra henne. Det virker som et godt naboforhold som HI i den andre tråden har slått seg vrang i pga bagateller. Ingen naboer stjeler for så å spørre om de kan få låne et fat. 

Anonymkode: d45ec...0fd

Hvorfor dikter du opp en historie som passer ditt hode, men ikke har noe med Hi i den andre tråden å gjøre?

Anonymkode: a7eff...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du var en løyen skrue hi. Alt du ytrer i denne tråden er bare merkelig, og jeg mistenker du bare er dårlig på trolling.

Anonymkode: 7e0ac...53c

Fint om du kan definere "troll". Å være uenig har vel intet med trolling å gjøre, såsant jeg ikke har misforstått dette forumet?

Anonymkode: d45ec...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor dikter du opp en historie som passer ditt hode, men ikke har noe med Hi i den andre tråden å gjøre?

Anonymkode: a7eff...540

Nå må du nesten konkretisere. Jeg leste en tråd (så noen av de kjipe svarene som ble gitt) og mener fremdeles at selvsagt låner man naboen et fat, samme hvor teit man mener naboen er. For hvis man ikke gjør, er det seg selv som er teit. Er det vanskelig å forstå?

Anonymkode: d45ec...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er en helt vanlig nabo og et medmenneske som ville ha blitt glad dersom min nabo ba meg om hjelp og jeg kunne hjelpe :hjerte:.

Jeg tror på følgende: Dersom du smiler til verden, så smiler verden tilbake :hjerte:

Anonymkode: d45ec...0fd

Du føler du smiler til verden når du er frekk mot de som svarer deg i tråden og kaller dem bitches?

Anonymkode: a7eff...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet burde aldri ha blitt stilt! Er du kjip, så stiller man slik spørsmål. Er man raus, låner man ut et fat! Hva er problemet med dette fatet og at man ikke fikk tilbake tidligere gjenstander?

 

 

Sånn helt ærlig, still deg selv dette spørsmålet; Har du aldri glemt å levere tilbake bok til biblioteket, har du aldri glemt noe som helst? Isåfall er du perfekt!

 

La meg si deg en ting: De fleste mennesker er ikke perfekt og det gjelder meg, deg og oss alle! Prøv å SE personen som ber deg om hjelp! Klarer du virkelig ikke det?

Anonymkode: d45ec...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå må du nesten konkretisere. Jeg leste en tråd (så noen av de kjipe svarene som ble gitt) og mener fremdeles at selvsagt låner man naboen et fat, samme hvor teit man mener naboen er. For hvis man ikke gjør, er det seg selv som er teit. Er det vanskelig å forstå?

Anonymkode: d45ec...0fd

Neida, det er ikke vanskelig å forstå at du synes det er helt greit å i realiteten bli stjålet fra og være frekk mot andre. Det står du jo fritt å mene...

Anonymkode: a7eff...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du føler du smiler til verden når du er frekk mot de som svarer deg i tråden og kaller dem bitches?

Anonymkode: a7eff...540

Jeg tror ikke at forstod denne meldingen. 

Anonymkode: d45ec...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Neida, det er ikke vanskelig å forstå at du synes det er helt greit å i realiteten bli stjålet fra og være frekk mot andre. Det står du jo fritt å mene...

Anonymkode: a7eff...540

Vi prater om gjenstander! Jeg lar døra mi stå åpen og tenker at dersom noen har lyst på noe, så trengte de det sikkert! Jeg har overflod og det har vi vel alle her? Hva er problemet?

Anonymkode: d45ec...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje problemet mellom oss er spriket her: Jeg bryr meg overhodet ikke om gjenstander. Jeg hater ting. Jeg elsker mennesker men jeg hater ting.

Anonymkode: d45ec...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Spørsmålet burde aldri ha blitt stilt! Er du kjip, så stiller man slik spørsmål. Er man raus, låner man ut et fat! Hva er problemet med dette fatet og at man ikke fikk tilbake tidligere gjenstander?

 

 

Sånn helt ærlig, still deg selv dette spørsmålet; Har du aldri glemt å levere tilbake bok til biblioteket, har du aldri glemt noe som helst? Isåfall er du perfekt!

 

La meg si deg en ting: De fleste mennesker er ikke perfekt og det gjelder meg, deg og oss alle! Prøv å SE personen som ber deg om hjelp! Klarer du virkelig ikke det?

Anonymkode: d45ec...0fd

Personen som ba om hjelp, gikk amok og kalte hjelperen jævla jøde.

Tror det er best å ikke SE så altfor mye på sånne folk.

Anonymkode: f9c98...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man ER bitch med store bokstaver om man ikke ønsker å låne naboen et fat, JA.

Anonymkode: d45ec...0fd

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje problemet mellom oss er spriket her: Jeg bryr meg overhodet ikke om gjenstander. Jeg hater ting. Jeg elsker mennesker men jeg hater ting.

Anonymkode: d45ec...0fd

Vi ser det...

Anonymkode: f9c98...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Flau? Jeg har ikke forsvunnet fra tråden, men typisk å anta slik. Å låne bort et fat er et I lands problem og jeg er snarere flau over det jeg leser. 

PS. Det står ingensteds at han ba om det fineste fatet (bryllupsfatet).

Det står ei heller noe om at det mulig var en søndag og umulig å få tak i et fat han trengte. Skjerp dere, bitches! Kan være utallige grunner til at han ikke kunne gå ut og kjøpe!

HI

Anonymkode: d45ec...0fd

Hahaha, bare lån ut til grinete, frekke naboer du, det høres ut som om du er av samme ulla. Om jeg hadde hatt en nabo som hi i den tråden har, så hadde jeg blåst en lang mars uansett hva han hadde manglet. Selv om det var søndag og mannen manglet et fat, så hadde han sikkert hatt en tallerken eller to, det er ikke akkurat en stor krise det er snakk om her.

Anonymkode: 1c3c6...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er en helt vanlig nabo og et medmenneske som ville ha blitt glad dersom min nabo ba meg om hjelp og jeg kunne hjelpe :hjerte:.

Jeg tror på følgende: Dersom du smiler til verden, så smiler verden tilbake :hjerte:

Anonymkode: d45ec...0fd

Men nå smiler jo ikke naboen til hi tilbake, så hvor lenge skal man fortsette å smile til idioter?

Anonymkode: 1c3c6...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Flau? Jeg har ikke forsvunnet fra tråden, men typisk å anta slik. Å låne bort et fat er et I lands problem og jeg er snarere flau over det jeg leser. 

PS. Det står ingensteds at han ba om det fineste fatet (bryllupsfatet).

Det står ei heller noe om at det mulig var en søndag og umulig å få tak i et fat han trengte. Skjerp dere, bitches! Kan være utallige grunner til at han ikke kunne gå ut og kjøpe!

HI

Anonymkode: d45ec...0fd

Vel, større problemer med folk som bruker «bitches» om andre enn de som ikke låner vekk fat. 

Folk kan behandle deg dårlig og likevel få låne ting av deg? Dørmatte kalles det.

Anonymkode: 88381...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå må du nesten konkretisere. Jeg leste en tråd (så noen av de kjipe svarene som ble gitt) og mener fremdeles at selvsagt låner man naboen et fat, samme hvor teit man mener naboen er. For hvis man ikke gjør, er det seg selv som er teit. Er det vanskelig å forstå?

Anonymkode: d45ec...0fd

Ja. Hvis du er et kukhue og har demonstrert det ved tidligere anledninger, har du forspilt sjansene dine til å låne noe som helst. Eller bli invitert. Eller hjulpet. Eller i det hele tatt regnet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man ER bitch med store bokstaver om man ikke ønsker å låne naboen et fat, JA.

Anonymkode: d45ec...0fd

Uavhengig av årsak? Du må leve i en svart-hvit verden! Hvis du hadde kommet på døra mi for å låne noe og du hadde vært like hyggelig som du fremstår her, så hadde jeg ikke lånt deg noe som helst.

Anonymkode: c617d...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ingen tro på at naboen stjeler fra henne. Det virker som et godt naboforhold som HI i den andre tråden har slått seg vrang i pga bagateller. Ingen naboer stjeler for så å spørre om de kan få låne et fat. 

Anonymkode: d45ec...0fd

Gode naboer kaller hverandre ikke får jævla jøder! 

Anonymkode: c617d...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gode naboer kaller hverandre ikke får jævla jøder! 

Anonymkode: c617d...bc3

Tror naboen, og hi i denne tråden har noe til felles gitt

Anonymkode: 1c3c6...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...