Anonym bruker Skrevet 11. september 2019 #1 Skrevet 11. september 2019 Jeg er helt alminnelig renslig, tror jeg, ikke noe bakterieforbi eller hysterisk opptatt av hygiene, men du store alpakka så ofte man må vaske hendene i løpet av en dag! Jeg vasker meg selvsagt om morgenen om jeg ikke dusjer, jeg vasker meg etter hvert toalettbesøk + x antall ganger når jeg har hjulpet ungene på do. Jeg vasker meg når jeg kommer inn, før jeg lager mat og før jeg spiser. Jeg vasker meg etter at jeg har drevet med skittentøy. Og hendene liker jo ikke all denne såpen og varme vannet, så de blir tørre og må smøres. Men kremen rekker jo for søren knapt å trekke inn før jeg må til igjen (jada, jeg overdriver, men jeg er lei) Er det andre som snart får vaskeforbi? Og vasker dere ALLTID med varmt vann og såpe i 30 sek? Anonymkode: 89e3d...8d0
Anonym bruker Skrevet 11. september 2019 #2 Skrevet 11. september 2019 Så sant jeg ikke VET jeg har masse bakterier/virus på hendene ved feks sykdom, eller tatt på rått kjøtt, så vasker jeg hendene godt med såpe i ca 30 sekunder i kaldt vann. Det hjelper utrolig mye på hendene, blir mye mindre tørr da. Men sikkert også litt mindre ren da fettet ikke fjernes helt🤷♀️ Anonymkode: 9d683...327
Anonym bruker Skrevet 11. september 2019 #3 Skrevet 11. september 2019 Ja. Vasker like mye som deg, mulig mer siden jeg er helsepersonell. Bruker Neutral håndsåpe og synes definitivt jeg blir mindre tørr av den. Anonymkode: 0e4c9...29c
Anonym bruker Skrevet 11. september 2019 #4 Skrevet 11. september 2019 Tja, etter å ha skiftet 20 bleier, så blir jeg litt lei ja. Så kommer alle de andre gangene i løpet av dagen som jeg må vaske hendene Anonymkode: 2bfdb...7f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå